Tuuleko usein mieleen,että nyt luovun tuhasta mitä kaapeissa on??

Nyt alkoi meidän kaapeista häipyä turhat..kun kaapit on niin tännä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 07:21

Minä olen luopunut kaikesta turhasta mitä kaapeissani on, lapsille antanut, ystäväni kirpputori tavaroiksi ja Ekotorille. Minulla on turhaa tavaraa, minä keräilen enkeleitä ja kristallia, turhia nekin on mutta perilliset saa ne myydä sitten kirpparilla, mutta minä haluan vielä katsella kauniita esineitäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 00:50

usein tulee mieleen, harvemmin johtaa toimenpiteisiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 01:14

On sitä liikaa.Pitäis varmaan muuttaa ni se vissii auttais mut taian jättää perikunnan riitelyksi.

Lähteet:
Kiusa se on pienikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 01:41

Se kuuluu kymmenvuotisprojektiin.
Puolet siitä on jo kulunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 03:41

Keväällä oli kaksi kämppää ja luovuin toisesta. Silloin haki paikallisen seurakunnan myyntipiste jo yhden kuorma-autollisen tavaraa, kun tein heille lahjoituksen. Vieläkin varmaan jotain löytyisi pois annettavaksi. Kesä-mökillä olisi vielä sitten lisää tavaraa. Ihme, että ihminen voikin olla sellainen hamsteri, että kerää aina kaikkea uutta, vaikka vanhaakin voisi vielä aivan hyvin käyttää. Pitää varmaan tehdä niinkuin Timppa ja antaa perinnöksi. Perintö täytyy vain aina lunastaa tai siis ainakin maksaa siitä perintövero, jos siitä luopuu. Jos luopuja määrää, kuka perinnön saa, hän joutuu itse maksamaan perintöverot. Samoin silloin, jos hän luopuu vain osasta perintöä......eli kyllä on ikävä kiusata perillisiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 07:53

Suunnitelmissa on jo ollut jonkinaikaa. Tänään olisi joutava päivä pieneen tarkastuskäyntiin kaappien uumenissa. Ja kenties tehdäkin kohteiden siirtämistä paikasta a paikkaan b.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 08:25

Teen sitä jatkuvasti eli nytkin on ollut jo kolme viikkoa kirpparipöytä vuokrattuna ja olen sinne roudannut valtaisat määrät tavaraa. Ja mitä enemmän kaappeja ja varastoja siivoaa, sitä enemmän niistä löytyy tavaraa, jota vien kirpparille. Tähän mennessä olen netonnut jo lähes 300€ eli kyllä sinä mukavat taskurahat tienaa ja kaapit ovat suorastaan ilo silmälle, kun niissä ei ole mitään turhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 09:51

Olen ajatellut aloittaa huutonetissä myymisen, mutta se on vasta ajatuksena. Minulla on astiastoja, joita en käytä koskaan. Toisaalta taas on astioita, jotka eivät mahdu kaappiin. Yhtälö on selvä: pois kaikki tarpeettomat tavarat. Mutta työtä sekin vaatii, ja aikaa. Ehkä huomenna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 10:35

joo ja se on ihanaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 11:55

samoilla linjoilla vähäviisaan kanssa.
monasti tuntuu ettei mistään ylimääräisestä/turhasta vois luopua,
ja silloin tällöin tulee vaan lisää tavaraa ja huonekaluja saatua.
usein olen kellarista tuonut kaikki laatikot kämpille ja alkanut katsoa ja lajitella kirppikselle, roskiin, säästöön...
ja se on turhauttavaa hommaa..mikään ei tunnu menevän roskiin..eikä sinne kirppiksellekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:38

kyllä tulee taas kohta kerään mustan jätesäkillisen vaatteita vietäväksi kierrätykseen. Kun on ihan turhaa vaatteita mitä ei käytä. meenee sit niille jotka niitä tosiaan tarvitsee. Roskiin en kyllä laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 02:14

Tulee, mutten luovu kuitenkaan. ihme homma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 12:49

Meidän kaapeissa ei kyllä tuhkaa ole, sitä on vaan puilla lämmitettävässä vanhassa saunassa eli maalla saunan uunissa.