Tuuleeko teille mieleen,että haluaisi hiuksille uutta tyyliä?

Uskalletteko kokeilla jotakin mitä ei ole ennen ollut..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 07:12

Nuorenpana värjäytin maaliskuussa
hiukset punaseks
näi vanhempana murehdin
vain harmaista hiuksista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 00:40

ei tule, niitä on senverran vähän jäjellä ettei siinä enää passaa tyylin kanssa kikkailla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 00:42

Joo toi sänki pitäis taas huoltaa että olis vaa naamanpesua :-)

Lähteet:
Päästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 01:44

Kesällä leikkautan hieman lyhyemmäksi kuin talvella.
Viimeisestä radikaalimmasta tyylinmuutoksesta on kulunut toinenkin vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 03:54

Talvella oli tyyliin kekkonen ja kenkälankkia kului vallanmahdottomasti ja aloin säästämään lankkia ja kasvatin pitkän tukan takaisin. Parempi näin...ei muuta kuin tukka letille ja menoksi. Elämä edessä ja tukka takana tyyliin...... Nuorena kaverina ollessani, kun oli pitkä tukka melkein puoleen selkään ja otin sitten joidenkin suosittelemna siihen permamentin. Muistan ikäni, kun katsoin kampaamossa kiharapää tukkaani ja mopolla kotiin ajajessani vedin pipon niin syvälle päähän, kun sen vain suinkin sain. Koko viikonlopun yritin sitten suoristaa tukkaani vedellä ja kampaamalla....tuloksetta. Koulussa oli sitten olemista, ennenkuin tukka oikeni hieman siedettävämmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 07:19

Joka kerta kun katson sinne valehtelevaan peiliin. Itseasiassa minulle sopisi erittäin hyvin lyhyet hiukset, mutta kun en pysty niitä käsittelemään päivittäin, niin on pakko tyytyä näihin haituviin. Ne osaavat roikkua päässä ilman kummempaa räpläämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:22

Kyllä minulla on ollut erilaisia hiustyylejä ja palannut aina tähän vanhaan ja hyväksi havaittuun malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:46

Tulee useinkin mieleen, mutta meinaa olla niin ohuet ja hentoiset hiukset ettei näille mitään tyyliä löydykään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 08:26

On kyllä mielessä mutta tällä hetkellä annan hiusteni kasvaa hiukan pidemmiksi ja sitten vasta ryhdyn tositoimiin uuden hiusmallin löytämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 09:45

Näihin minun luonnokihariin hiuksiin ei saa mitään tyyliä. Siksi mallini on ollut jo pitkään "lyhyt" tai sitten vieläkin lyhyempi. Kerran annoin värjäyttää hiukseni mustiksi. Ei sekään hassumpi ollut. Nyt ne ovat luonnollisen kuratien väriset. Mutta kun saan aikaiseksi, niin vaalennan niihin taas huppuraidat. Nehän voi tehdä itsekin. Ja leikkaus olisi taas paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 10:36

Hiukset on aika pitkät ja joskus on käynnyt mielessä että mitähän jos leikkaisi kaikki pois.
Sama tyyli (tai tyylittömyys) on ollut vuosikausia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 10:36

aina välillä. meinasin tehdä usassa sillain, että olisin vaan mennyt parturiin ja sanonut, että tehkää ihan mitä vaan mulle =) mut en mä uskaltanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 11:57

kyllä. mutten tiedä minkälainen tyyli sopisi pyöreille kasvoille...mikään ei ole koskaan hyvä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:40

joo hiukset tuli taas käytyä leikkauttamassa parturissa viime torstaina. Nyt tekis mieli väriä laittaa päähän kun näkyy toi kaamean värinen oma hius väri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:12

Kokeile Ellen Diosky peruukkia. Mallistossa tupeita myös kaljuille miehille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2009 - 21:43

Useinkin tulee mieleen muutos, mutta aina päädyn tuohon iänikuiseen ponnariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 02:14

Kyllä vain, ja niin sainkin niihin uutta tyyliä, pitkistä tummista hiuksistani tuli nyt olkapäille ulottuvat aivan vaaleat hiukset.