USAIN BOLT!!! katoitteko juoksun?

teki maailmanennätyksen 9.58

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 09:52

Kyllä katsoin. Bolt ei edes heittäytynyt lopussa, mikä tarkoittaa, että tulos olisi voinut olla vielä 0,03 s parempi eli 9.55. Täytyyhän parantamisen varaa jättää kultaisen liigan kisoihin, jolloin tulee kisajärjestäjän provikat mahdollisesta uudesta ennätyksestä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:25

En katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 01:51

Katsoin. Hurja juoksu, kertakaikkiaan.
Löysäili vielä lopussa. Alittanee 9,5 milloin hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:35

Mahtava juoksu!!! Ja mikä ilopilleri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:54

En katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 08:41

En katsonut, mutta onnea hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 09:25

Goljat voitti Davitin! Katso
www.iaaf.org/news/photo/inde...html#53017
Hänessä on tyyliä:
www.iaaf.org/news/photo/inde...html#52988

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 10:28

Ikävä kyllä, saisi joku jo päihittää tuon ylimielisen, muita väheksyvän pellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 10:54

Katsoin tuon juoksun (ja kaikki muutkin eiliset urheilusuoritukset,hih), mahtava oli meno miehellä ja toivon, ettei noit douppei oo käyttäny, jotta saadaan nauttia jatkossakin hyvistä ja rehdeistä juoksuista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:27

Katsoin ja hienoa oli katsoa!! Ihan uskomatonta (yritän olla liikaa ajattelematta dopingia) ja kannatti valvoa vaikka nyt väsyttääkin ihan mahdottomasti :-)
Tänä iltana valvon sitten naisten saman matkan takia!! ;-D

Lisätty: 17.08.2009 - 12:29

Enpä ole muuten huomannut Boltissa mitään ylimielistä? Sehän on aina iloinen ja ystävällinen. Ja hyvä huumori.... minusta on hienoa kun joku urheilee ilman "ryppyotsaisuutta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:53

En katsonyt, kun olin vielä mökki tavaroita autosta purkamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 13:53

Ei kiinnosta tuo hormoonipoikienlaji. Ja pitäisi olla asiallinen eikä yrittää häiritä aina muita lähtöhetkellä. Täytyisi olla ihan säännöissä että turha mölinä ja muiden edessä pelleily olisi kielletty ennen lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:04

Katsoin ja huippujuoksun kipitti =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:25

En katsonut sitäkään urheiluohjelmaa. Enkä paljon muutakaan telkkarista. Jotenkin etäiseltä tuntuvat nuo ohjelmat. Olenkohan syrjäytymässä normaalista yhteiskunnasta ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:04

tulihan tuo nähtyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2009 - 21:38

Katsoinhan minä ja jännitin. Upea juoksu ja vielä upeampi aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:12

En katsonut,mutta olisin katsoessani varmaankin repinyt pelihousut jaloistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:44

Joan tok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:27

Nuoret tytöt ja henkilöt jotka eivät urheilusta juuri mtn ymmärrä palvovat näitä tummia poikia jotka urheilua ymmärtää niin nuo lähinnä etovat. Nyt olisi aika saada dopingtestaukset ajan tasalle! Kamat on 10 vuotta testejä edellä ja se näkyy surullisella tavalla!