Pelottaako teitä yksin kotona?

Olen tottunut siihen että aina joku kotona,varsinkin näin iltasella. Nyt on mies töissä ja hyi kun ulkona on pimeää ja tuulee. Kissulit vaan seurana..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 23:08

Joskus nuorempana pelotti olla yksin kotosal viel vaik olin jo aviossakii, piti tarkistaa sängynaluset ja komerot melkeen, et usko, ettei siel oo ketään muita, kerrostalo sentään, no huh, nyt naurattaa, mut sillon se pelko oli ihka todellist, nyt ei pelota, vaik ulko-ovet ois auki, ja vaik on pimeää nii elä pelkää se on sama maisema kun päivälläkii, ja kissat on seurana ja ne on tosi hyvii vahtikoirii, ei muuta kun ota rennosti ja nauti illasta/yöstä, kyl kisut huolehtii:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 23:05

En todellakaan..nautin jos joskus saan olla yksin..se on minulle laatuaikaa..mistä todella nautin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 23:08

Vaikka olenkin suurimman osan viikosta yksistään kotona, niin ei pelota. Ja onhan minulla tuo sussaripoika vartijana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 23:32

Ei todellakaan pelota, koska minulla on Lara aina turvanani peiton alla sängyssä. Minulla onkin ovella kyltti "Varokaa koiraa". Vieraat aina kysyy hämmästyneenä oven avatessaa, miksi sulla on kyltti, jossa varoitetaan koirasta,.... koirahan on niin pieni. Sanon heille:
- Tottakai varoitetaan. Muutenhan joku voisi astua sen päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 00:05

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 00:18

Koti tuntuu kaikkein turvallisemmalta paikalta. Ei ole mitään pelon aihetta. Jos pelottaa niin mieti missä sitten ei pelota. Turvallista ja pelotonta jatkoa ja kaikkea hyvää elämääsi !

Lähteet:
Toki jokaiaista pelottaa joskus vaikka ei sitä tunnustakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:27

Ei, turvalliselta tuntuupi kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 00:42

ei pelota kotona, jos ei paljon muuallakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 01:58

Ei pelottanut edes lapsena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:16

Minua on aina pelottanut
vaik ikää karttuu niin ei järki
sen mukana
yö menee valvoen ja nukahdan
tv eteen sohvalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:23

Lapsena pelotti , mutta ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:58

Ei pelota, nautin yleensä yksinäisyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 08:28

Ei pelota ja välillä on oikein mukavaa olla yksin kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 09:39

Minäkin pelkään hyvin harvoissa tilanteissa. Joskus puunkaato pihamaalla on pelottanut, kerran bussimatka Itävallassa Grazista Wieniin ja jotain muita yksittäisiä tilanteita. Yleensä en pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 10:25

Hieman kun katselin Psykoa tuossa muutama yö sitten ja ulkona satoi samalla lailla kuin filmissä, aivan kuin olisi ollut viereisessä huoneessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:31

Ei pelota. Nuorempana olin herkempi ja pelotti helpommin, varsinkin jos oli katsonut liian jännän leffan tai lukenut pelottavan kirjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:42

Kyllä joskus pelottaa,kun paniikki sattuu iskemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:15

Ei pelota koska mäyräkoirani on body guardiani. Sen nimi on muuten Rambo III, mutta kaverit sanoo sitä vaan Raneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2009 - 21:34

En pelkää. Nautin ja tykkään yksin olosta.