Kannattaako muuttaa New Yorkiin?

Ajattelin muuttaa Nykiin, mutta vuokrat ovat hemmetin korkeat, onko kellään kokemusta?

Avainsanat: new york muuttaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2008 - 21:07

Miksi ei?? Saa tehdä niin paljon töitä että riittää vuokralle ja elämiseen.
Ainutlaatuinen kokemus jos sinne voi lähteä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2008 - 21:09

New York on todellinen elämysten kaupunki. Toisaalta rahaa siellä kyllä kuluu. Vuokrat ovat korkeat ja asuminen kallista, asuntojen varustelutasokaan ei vastaa usein Suomen tasoa (kannattaa syynätä asunto tarkkaan ennen muuttamista). Myös eläminen on todella kallista (vaikka dollarin kurssi onkin alhaalla).

Perheellisenä en Nykiin kyllä muuttaisi. Jos olisin sinkku ja saisin hyväpalkkaisen duunin, voisin muuttoa sen sijaan harkita.

New York on upea, mutta myös hektinen ja uuvuttava kaupunki. Harkitse tarkkaan, haluatko hypätä mukaan siihen elämänmenoon.

(Olen asunut Nykissä vuosia sitten jonkin aikaa, joten kokemusta on.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 22:06

Hyvän duunin perässä joksikin aikaa,
muuten kyllä jättäisin väliin,
jos ei sitten muuten sattuisi olemaan tolkuttomasti rahaa omasta takaa sellaisen kokemuksen hankkimiseen,
harvalla on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 16:31

Hyppäisin vain seuraavaan lentsikkaan jos oisi rahaa... U____U,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2008 - 15:30

tottahan toki