Käyttääkö kukaan enään silmälasiketjuja/nauhoja?

Löysin siivotessa yhdet. Muistui mieleeni kun poikani oli tarhaikäinen ja olimme jossain tarhan juhlassa. Käytin siihen aikaan niitä. Eräs hänen tarhakaverinsa katsoa napitti minua jonkun aikaa ja kysyi sitten: onks noi jotkut sähköpiuhat vai?

Avainsanat: silmälasiketjut/nauhat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 02:02

Ostin hiljakkoin ensimmäiset "kalliit" lukulasit ja myyjä laittoi nauhan kaupanpäälle tilaamatta ja pyyytämättä.
On tullut jonkiverran käytettyä, kun ei tarvitse pitää koko ajan nenällä. Monessa tilanteessa ihan kätevä keksintö.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kaksien lasien käytössä ne ovat todella kätevät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 22:07

Eihän niillä tee mitään, kun lasit täytyy pitää koko ajan nenällä. Muuten ei näe tarkasti mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:14

Jos olen aikoinaan käyttänyt aurinkolasien kanssa. Nykyään en enää, kun kakkulat pitää aina olla nenällä ja aurinkolaseissakin on kaksitehot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:18

en koskaan oppinut niitä käyttään , mutta on sellaiset täälläkin piironginlaatikossa kylläkin.. pikku poika oli fiksu .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:25

silloin kun ketjut/nauhat oli muotia en tarvinnut laseja joten en ole koskaan käyttänytkän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:48

En ole käyttänyt..mutta eilen huomasin olisivat hyvät..kun leikkasin nurmikkoa omenapuun alta. Lasit hävisi kun tarttui oksaan..ja sain hapuilla missä kohaa ovat kun en meinnannu..löytää näillä huonolla silmillä..mutta kopeloin ja löytyi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:27

Äitini käyttää,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:26

En ole käyttänyt, joskus olisi hyvä että kaulassa lasit olisi, minulla on käytössä 4 lasit ja aina ne on häviksissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 08:28

Lasit on koko ajan päässä joten ei ole tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 10:23

Yritin laittaa sellaisen tyttären aurinkolaseihin mutta halunnut sitä, aina oli ketju revittävä irti. Jotenkin se vaan ärsytti, oliko sitten keltainen väri vai mikä mutta ei saanut olla kiinni hetkeäkään. Tosin ei ne aurinkolasitkaan yleensä montaa minuuttia päässä pysyneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:31

Luovuin nauhoista
tossa vähän aikaa sitten
opin käyttämään kaksteho laseja
joten nauhat sai laittaa laatikkoon
kyl on helppoa nykyään