Oletko tehnyt enneagrammin testiä? Mikä tyyppi olet?

Itse olen sopeutuva rauhanrakentaja ja luonnehdinta tuntuu pitävän kovin hyvin paikkansa.

Avainsanat: enneagrammi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 21:27

En ole minäkään tehnyt..pitää käydä kurkata mikälainen on..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 21:09

Olen luova individualisti. Luulen, että se pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 21:18

Kävin kurkkaamassa sitä, ja totesin etten ole tehnyt. Taidan jättää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 21:38

tein just tuon testin ... ja olen innostuva suunnittelia , kyllä tuo pitää paikkaansa , tykkään aina suunnitella kaiken laisia juttuja , joita innoissani oottelen miheni sitten rakentavan, tai itse teen jos ne ovat sellaisia , joita pystyn toteuttamaan.. nytkin on mielessä jos jonkin laisia projekteja yläkerran viihtyvyydeksi... saas sit nähdä milloinkas ne toteutuu .. innoissani jo oottelen... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:15

avulias huoltaja tuli minulle. jotkut kohdat piti paikkaansa jotkut taas olivat kaukana minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:37

tyyppi 5. Tutkiva asiatuntija

"Minua kiinnostaa se, että saan paneutua asioihin rauhassa ja perinpohjaisesti. Nautin asioiden pohdiskelusta ja mielenkiintoisista keskusteluista. Yksityisyyteni ja oma rauhani ovat minulle tärkeitä."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:49

(1) on Idealistinen Uudistaja

Idealistinen Uudistaja Idealistinen Uudistaja on periaatteellinen ja idealistinen persoonallisuustyyppi. Ykköset ovat tunnollisia ja eettisiä ihmisiä, joilla on selkeä käsitys oikeasta ja väärästä. He ovat opettajia, aktivisteja ja muutoksen puolestapuhujia. He pyrkivät aina parantamaan asioita, mutta pelkäävät virheiden tekemistä. He ovat järjestelmällisiä, tarkkoja ja pedantteja ihmisiä, jotka pyrkivät ylläpitämään korkeat standardit, mutta saattavat joskus olla myös kriittisiä ja perfektionistisia. Ykkösillä on tyypillisesti ongelmia kärsimättömyyden ja kiukkuisuuden tunteiden kanssa.
Parhaimmillaan Ykköset ovat viisaita, aidosti välittäviä, realistisia ja jaloja tai jopa moraalisesti sankarillisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:28

en ole tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 02:43

Olen tyyppiä kolme. Tehokas suorittaja.
Sen enempää ei kuvailtu, eikä ole tarvekaan. Asia tuli harvinaisen selväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:42

Olen Sopeutuva rauhanrakentaja, kävin lukemassa tarkemmin ja aika hyvin piti paikkansa minun kohdalla.

Parhaimmillaan: hyväksyvä, lempeä ja diplomaattinen

Huonoimmillaan: saamaton, poissaoleva ja itsepäinen

Kiitos Tuutikki, tämä sivusto oli minulle uusi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2009 - 21:29

Uskollinen kyseenalaistaja tuli vastaukseksi. Kyseenalaistan tuon vastauksen itsestäni.