Miksi tietokoneeni äänet eivä kuulu?

Avainsanat: äänet eivät kuulu tietokone äänet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 12:48

Ei tosiaan kuulu, vaikea sanoa missä vika.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 12:43

Oletko tarkistanut että kajarit ovat kunnolla kiinni ja äänet säädetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 12:56

Ehkäpä äänikortti on hajonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 12:56

oletkos laittanut mykäksi, laita ääntä sieltä onjauspaneelin kautta äänet ja sieltä saa lisää volumee tai fn ja kuulokkeen kuvaa painamalla .. näin minuakin opetettiin, kun olin jotenkin kämmännyt äänet läppäristä pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 13:06

lataa ja asenna uudet ajurit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 16:11

koska voluumi on nollassa ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 16:16

jos piuhat ovat kiinnitettynä asiallisesti, tarkista esim. näin:
ohjauspaneeli ->
laitteisto ja äänet ->
äänilaitteiden hallinta ->
ääni ->
sieltä valitset mikä systeemi sinulla on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 19:45

Onkos kajareissa varmasti virta päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:36

Syitä:
- kaikki piuhat kiinni
- äänikortti asennettu ja kunnossa
- äänikortin ajurit asennettu
- ääniasetukset ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 23:59

Tarkista nyt ensin että et ole vahingossa laittanut ääniä mykistykseen, klikkaa ala tehtävä palkissa olevaa kaiuttimen kuvaa,ja esiin ponnahtavasta ikkunasta näet onko <mykistä< ruudussa ruksi jos on klikkaa se pois, ja sit tarkista et liuku säädin ei ole "nollassa" ( laita noin puoleen väliin) ei ne äänet mihinkään katoa eikä ajurit särkeydy.korkeintaan yx sadastuhannest konees voi niin käydä. Ja niikuin tuolla sanottiin ohjauspaneelista pääset samaan paikkaan säätelemään liukuja ( äänet ja äänilaitteet) kybälle vaan liut.

Lähteet:
www.elektroakustiikantutkimuslaitos.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:30

Jos on nollassa äänet?