teemalta tulee Ruisrock 71 vuodelta .. olitko sinä siellä silloin.. ?

minä olin kyllä ... :) nyt katson tarkkaan olenkos pääsyt töllöttimeen.. :)

Lisätty: 16.08.2009 - 14:43

niin oli muuttunut rockki nykyään ja tuossakin jo vallittivat ihmiset et on liikkaa porukkaa , nauratti oikein.. mitähän se 71 v.. porukka tuumis jos olisivat nyt olleet rockkaamassa .. :)) voi tietty osa ollakin nykyisinkin rokkaamassa, mutta tuossa ohjelmasa ne valittivat väenpaljoutta , minua se ei haitannut yhtään silloin nuorena päin vastoin, nykyisin en sinne mene edes likikään kyseistä melupaikkaa...

Avainsanat: ruisrock..71

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 13:17

Olen ollut Ruisrockissa kuusi kertaa, mutta vasta vuoden 1999 jälkeen.
Melkoisesti paisunut tuokin noista ajoista, lavojakin taitaa olla nykyään jo kymmenen ja porukkaa kymmenkertainen määrä...

Kysyjän kommentti

niin on muutuneet rokki ja meno siellä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 11:59

En varmasti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 12:02

Ruissalon ajot kävin katsomassa joskus 60-luvulla. Ruisrokit on käymättä ja jääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 12:12

Seurustelin silloin ensimmäisen ukkoni kanssa ja meillä oli silloin ihan muut rokit mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 12:50

En ollut juuri silloin Ruissalossa, muina aikoina olen kylläkin liikkunut juuri niillä tienoilla. Kauniita paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 14:55

en ollut edes suunnitelmissa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:49

Enpä ollut Turuus silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:54

oliskohan ollut just tuo vuosi kun oltiin tulossa, mutta jäätiin Hangossa ankkuriin, sen koommin ei edes aiottu Hankoa pidemmälle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:30

Enpä ollut olemassakaan tuolloin.