Mikä maantieteen ala tutkii Tansanian maataloutta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 10:38

Kokeilehan tuolta löytää neuvoja:
www.tanzania.go.tz/agriculture.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 10:50

Olin 15 v sitten luennolla jossa Joensuun Yliopiston professori piti esitelmän Tansanian ylätasangon maanviljelyksen kehitystyösta 12 vuoden paikalla olon luomalla kokemuksella.
Siellä ei pelannut mikään, Suomen kehitysapumiljoonat ruostuivat pusikoissa kumit tyhjinä.
Tilasivat sitten Suomesta kuokkia mutta mustat miehet valitti että on liian rampoja heille. Tilasivat uuden lastin ilman varsia ja jo oli iloista porukkaa kuvattu kasvantaväärien kuokkiensa kera.
Antoivat jokaiselle ukolle 2aaria maata ja narun jossa oli solmut istutuspenkkien jaolla, sekä pussin maissinsiemeniä.
Sitten jonkun ajan kuluttua kylänmiehet polttivat erään perheen majan ja ajoivat matkoihinsa asukkaat.
Ottivat selvää että minkä takia; Mies oli kuulemma liittoutunut paholaisen kanssa kun hänen peltonsa kasvoi liian hyvin? Tosiasiassa oli fiksu kaveri joka osasi homman. Elä näiden kera sitten kristillisesti?
Ulkoministeriöltä ei näy löytyvän Tansaniaa ohjelmastaan.
global.finland.fi/public/def...ture=fi-FI

Suomi-Tansania seuran sivut linkissä

Lähteet:
www.kaapeli.fi/tansania/linkkeja.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 12:07

Napsugeologia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:39

Kehitysmaantiede ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:29

Tansania

Itä-Usambaran vuoriston metsäalue on maailman mittakaavassa ainutlaatuinen, ja moni uhanalainen laji on riippuvainen siitä. Itä-Usambaran metsien hävittäminen on vakava ongelma, jonka WWF haluaa saada pysäytettyä. WWF:llä on Itä-Usambarassa, Tansanissa, käynnissä laaja ympäristönsuojelu- ja kehitysyhteistyöhanke.

Minäkin muuten ostan paljon mieluummin Lopen perunaa kuin Tansanian bataattia. ...