Tein kaalilaatikkoa eilen ja siihen laitoin hunajaa....arvaas kuin hyvää tuli! Siirappi kait yleisin mauste siihen??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 09:34

Jos siirappi ja hunaja lopussa, myös loraus olutta käy oikein hyvin.

Kysyjän kommentti

Kiitti vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 09:05

Uskon et hyvää tuli hunajallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:14

Minä olen myös joskus hunajaa laittanut kun ei siirappia ollut sillä kertaa kotona ja hyvää tuli siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:26

Pitää kokeilla ensi kerralla, kun kaalilaatikko on mukana "Menussa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:33

Tiedän, että oli varmasti hyvää =) Mie oon käyttäny hunajaa ja vuosikaudet kaalilaatikon mausteena. Hunajaa on aina kaapissa, mutta siirappia ei niinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 10:05

hunaja oli niitä mummon poppakonsteja (tunki melkein joka paikkaan) ja hyvää on

vähän toisenlaisen kaalilaatikon saa kun maustaa sen kuminallakin, kaikki ei voi sietää, mutta monen mielestä hyvää niinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 10:27

ah najm najm .. oi kunpa voisinkin syödä tuota herkkua, mutta sappivaivaisena se on kuin myrkkyä, heti tulee kivut , jotta unta vaan nään moisesta herkusta ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 10:58

Makea kuin makea. Itse käytän siirappia sen harvoin kerran kun sitä teen. Makuaisti söisi, mutta vatsahermot ovat kireällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 12:59

En ole hunajaa tuohon laittanut, siirappi riittää antamaa hyvän maun eikä sitäkään aina ole pakko laittaa. Kaali on melko edullista joten täytyy yrittää väsätä vaikka kaalipata ensi viikolla ja puolukkaa ehdottomasti sitten pöydässä annoksen päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 16:18

erittäin hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:56

Arvaan,kuinka hyvää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:35

Itse en laittaisi, mutta toisaalta voihan tuo ikeasti minunkin mielestäni olla hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 00:52

Hunaja on makeaa, niinkuin siirappikin. Itsekkin sitä sinne joskus laittanut.