Teettekö koskaan näin,kun minä nyt? Kun en saanut unta tulin Napsussa käymään..

Lisätty: 16.08.2009 - 01:34

Turhaan tulin kaikki nukkumassa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:36

Esim nyt heräsin ja en sdaanut enää unta niin napsuttelemaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos..löytyi joku tonenkin..joka yöllä nousee napsuttelee..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 01:46

enpä oikeastaan tee, sillä jos menen nukkumaan, niin sitten kyllä nukunkin, muuten vaan saatan kukkua myöhempäänkin ...

oisko miehet parempia nukkumaan ?
(muuatama esimerkki matkan varrelta)

valperi.blogspot.com/search/...bel/torkut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 08:00

Sitten en ainakaan saisi nukuttua, minä vaan makoilen ja odotan sitä unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 08:58

Laitettuani koneeni kiinne illalla,en avaa sitä koskaan yöllä,se tietäisi varmaa unien katoamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:17

Tosi harvoin käyn netissä yöaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 10:36

en jaksa sitten enään tulla alakertaan, kun jo ylös olen kömpinyt , jotta kierin siellä sängyssä ja lasken lampaita etuperin , sekä takaperin... mieheni nukahtaa kyllä jo enen kuin saa päätään tyynyyn , se on kyllä kadehdittava taito...ja valpperin kuvista päätellen , miehillä on selkeesti paremmat unenlahjat ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 10:54

Menen punkkaan vasta kun olen varma että uni tulee. Illalla oli tosi hiljaista täällä joten käytin valveillaoloaikani telkkarin katsomiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 11:08

ei ole kyllä ollut siitä vivaa että ei saa unesta kiinni. Eipä tarvi kauan sängyssä unta odotella kun se jo tulee. yöllä en jaksa olla täällä koneella. Silloin nukun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 11:48

Jos tietokone olisi muussa tilassa kuin makuuhuoneessa, varmasti kävisin joskus yölläkin Napsussa. Mieheni on iltauninen, joten sammutan ja peittelen tietokoneen aina ennen iltakymmentä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 16:20

kyllä joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:58

Emme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 19:25

kun makuulleni panen ja silmät kiinni pistän niin siihen loppuu napsuttelu ja asiaan palataan aamulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 19:48

En ole koskaan keskellä yötä mennyt tietsikan ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 21:28

KYllä tässä eräänä yönä ajattelin, mutta sitten en jaksanutkaan, ja nukahdin siihen ajatukseen.