Mitä tarkoitetaan kun sanotaan että nainen on

lutka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 19:41

synonyymejä sille sanalle:
kylän polkupyörä
jakorasia
panopuu
vaihdekeppi
www.hear.fi/pedia/Lutka

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 19:04

Hällä on alapäässä kutka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2009 - 19:14

Sellaista naista ei ole olekkaan. Henkilö on vain liian antavainen. Ja tuossa virallinen selitys hakemallesi sanalle.

fi.wiktionary.org/wiki/lutka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 19:34

No nainen on silloin sellainen että harrastaa melkein työkseen seksiä jos voi sen sanoa. ja pukeutuu sellaiseen tapaan että näyttää siltä. on hyvin antavainen luonne seksin suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 19:47

harrastaa seksiä jokaisen miehen kanssa, ja saa rahaa siitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 19:51

napikaattori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 21:45

Prostituoitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 22:03

Se on sellainen joka tykkää miehistä mielettömästi....ja antautuu..mitä mies haluaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 22:52

No mitä tohon nyt sanoisi...?
Varmaan tiedät vastauksen muutenkin.
(miksi osa typeristä kysymyksistä poistetaan mutta osa ei - pärstäkerroin?)
Ja muiden kommennetteja saa esim. nimim. B arvostella koko ajan??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 23:45

Anonyymiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:35

sanopa kokeeksi miehelle.....samaa se tarkoittanee myös maskuliineille....ja koe rektio minkä tuo sana aiheuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 10:52

se on naista alentava nimitys...sen sanan saa laittaa paitsioon tai postaa koko sanakirjasta ....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 19:33

kyllä siinä on totinen tarkoitus loukata sitä naista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:54

Tosi ruma ja halventava ilmaus naisesta. Ei kai sitä nykyään onneksi juuri käytetä, mutta ennen se oli nainen, joka ei ollut kauhean tarkka tavarastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:39

Ei ihan sama asia kuin huora mutta lähellä kuitenkin.
huorat ottaa rahaa lutkat eivät välttämättä, niillä muuten vain riittää miehiä, näin olen käsittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2009 - 15:30

Antaa aina ja kelle vaan.