Oletko mielestäsi rasisti ?

Avainsanat: rasistisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 18:59

Pois se minusta, olen elänyt niin monien eri kansalaisuuksien kanssa ja kaikki ovat erittäin hyviä ystäviäni ihon väriin katsomatta!
Meissä on kaikissa niin hyviä ,kuin huonojakin ihmisiä, eikä ketään voida osoitella sormella ,eikä syrjiä !!!!!

Kysyjän kommentti

totta, on hyviä sekä pahoja ihmisiä ihonväriin ja rotuun katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 12:18

OLEN Jos omistaisin romuliikkeen en hannois myydä mitään.

Lisätty: 15.08.2009 - 12:28

SORMI! luin että realisti mutt manköön näin. Anteeksi pikku rapulani ?

Lisätty: 15.08.2009 - 12:33

Siis kymysykseesi Minä en vihaa muuta kuin rotusortoa ja neekereitä VITSI VITSI VITSI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:21

No on tähän taas pakko vastata että soittotaidottomien katumuusikoiden kohdalla olen.
Muita kohtaan löytyy ymmärrystä, on ollut ihan aito neekeri työparina ja hyvin toimi homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:29

En varmaan pahemmin,
ihan tasapuolisesti osaan rähjätä kaikille roistoille ja lusmuilijoille uskontoon, ihonväriin tai etniseen taustaan katsomatta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.08.2009 - 13:09

En ainakaan mitä ihon väriin tulee. Mutta kerjäläisistä en tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:25

Rasisti olen kyllä, rasisti rasisteja kohtaan. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2009 - 13:33

En ole, en ainakaan tunnusta. Ei ole ulkomaalaisten vika että heitä Suomeen otetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 13:35

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 13:39

En ole , mutta lapseni ovat, toisinaan meille kina tulee asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 13:41

En ole ollut rasisti,,Mutta meidän lähelle entiseen vanhainkotiin mikä lopetettin..Nyt asuu somaliperheitä..lapset tulevat pihalle marjoja syömään..onhan niitä marjoja niille..mutta voisi kysyä luvan..että voivatko syödä marjoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 14:17

Omasta mielestäni en ole rasisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 14:20

minulla on somaliystäviä, ruotsalaisia ystäviä , enkä suuremmin ole rasisti, mutta en tiedä jos joku tekee minulle tai läheisilleni jotain pahaa olkoot sitten ulko tai kotimaalainen niin kyllä räjähdän ja kovaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 16:42

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 17:06

en ole rasisti.
samanlainen kohtelu jos vilunkia harrastaa oli ihonväri mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 19:48

valkosille miehille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 21:11

En välitä kauheasti epäreiluista romaaneista, mutta muuten en ole rasisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 22:21

Monesti maahanmuuttajat itse omalla toiminnallaan aiheuttavat rasismin tunteita suomalaisissa. Ehkäpä kotouttamisohjelmassa kannattaisi korostaa myös vanhaa totuutta: maassa maan tavalla tai maasta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 11:45

No kyllä sitä välillä tulee oltua sellainen. Mutta ei ole tarkoitus koskaan ketään sortaa päin naamaa tai sen kuullen joka on erilainen ihon värin tai uskonnon mukaan. olkoon mikä on ja miksi on syntynyt. ei kuaan itse sille mitään voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 19:51

En ainakaan tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:33

No voi itku....

Oonkohan ainoa joka kavahtaa Hesan assalla alati parveilevia tummaihoisia?
Tosin erimaalaisuutensa vuoksi varmaan pistävät silmään lorvivat ensimäisenä.

Jos nää immeiset ovat maassa maan tavalla - kunnioittavat lakeja ja järjestystä ja vielä osallistuvat työn tekoon niin eipä siinä sitten mitään. Tosin Suomen taloudellinen tilanne arveluttaa kun ei täällä omistakaan kyetä huolta pitämään iin pitääkö hyysätä muunmaalaisia poloisia tänne kylmään Pohjolaan.

Parasta olisi auttaa nämä pakolaiset sun muut elämän syrjään kiinni siellä omissa maissaan ja sekin vielä jotenkin muuten kun rahaa pumppaamalla.