Oletko sillin ystävä,kumman valitset purkkisillin vai rasvasillin?

Tämän kesän suosikki silli on meillä Vestan matjes silli purkissa.

Avainsanat: sillit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 12:41

Enimmäkseen purkista ja sellaista mielellään jossa on sipulia liemessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 11:53

Olen sillin ystävä ja purkki silliä tulee ostettua, ravintolafilettä yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:20

Sillipurkkeja on tullut ostoskoriin otettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:33

Molempi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:40

Vihaan rasva silliä Olin kauppa-auton kuljettajana, se on tarina josta joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.08.2009 - 13:07

Sinappisilli on viime aikoina ollut listallani, purkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 13:18

Purkkihan se on helppo ratkaisu, muutaman kerran vuodessa tulee nähtyä se vaiva että ostaa rasvasillin ja tekee herkut ihan itse.

(kenenkään äiti missään tehtaassa ei osaa tehdä yhtä hyvää)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:26

En pidä oikeastaan sillistä kuin ihan pikkasena määränä kananmunaleivän päällä, ja purkkisilli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 13:32

Purkkisilli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2009 - 13:32

Kaikki ruokainen sillin ja maustekalan suhteen. Teen rosollin aina rasvasillistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 13:41

Kaikki sillit ovat hyviä, joka viikko vähän syön kesällä ja joulun paikkeilla myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 13:47

Sillin ystävä kyllä..mutta kihti vähän rajoittaa..
Rasvasilli tosi hyvää..kun tekee siintä lasimestarin silliä..paljon sipulirenkaita mukaan..
Voi,,voi ruisleipää ja lasimestarin silliä päälle ja paljon sipulia..
Nyt kyllä tuli ihan vesi kielelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 14:20

Kätevää ostaa purkissa sinappisilliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 14:26

ostan aina matjesillin sellaisessa muovivakumissa ja teen sille sitten soosin minkä joukkoon sen sillin pilkon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 17:10

Sinappisilli purkissa vie kielen mennessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 19:35

Minun mieleen ovat kylläkin purkki sillit. tomaattinen on ainakin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 19:50

no ei se mitään herkkua ole mut ihan ok uusien perunoiden kanssa. purkkisilli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 21:17

En ole kummemmin sillin ylin ystävä.Ainoa silli mikä menettelee ompi sinappisilli purkista ja vain uuden perunan kylkiäisenä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 19:52

Purkkisilli maistuu. Muutama vuosi sitten käytin yksinomaan sherrysilliä. Oli hyvää kuin mikä, vaan sitten se katosi kauppojen hyllyiltä. Harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:15

En, on liian suolaista. En syö mitään su olaisia ruokia.