Berliinin kisat alkavat, istutko miten paljon teeveen äärellä seuraamassa?

Avainsanat: maailmanmestaruus penkkiurheilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 10:44

En istu.Katson mieluummin lehdestä aamulla tulokset.Keihäskisa tekee poikkeuksen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 10:48

Kyllä sitä jonkun verran tulee katsottua vaikka en mikään urheilu hullu ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2009 - 11:10

Istun kyllä telkkaria tuijottaen, mutta kanava on aivan joku muu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.08.2009 - 11:16

Kisoja tuijotan ja unohdan kaiken muun viikoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 11:18

En välitä urheilusta,siis en katso niitä teeveestäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 11:18

Katson ennemmin kuin saippua P------ kaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 11:36

Katson parhaillaankin, kun usb-tv:n kuva on tietokoneen näytön yläkulmassa. Siellä menee miesten kuulan karsintaa ja naisten 7-ottelun aitajuoksuja. Varmaankin joka päivä tulee seuratuksi, mutta kaikkea ei ehdi katsoa, kun lähetyksiä tulee niin paljon. Huomisiltana täytyy ehdottomasti katsoa miesten 100 metrin finaali.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 11:50

En liimaudu tv:n ääreen. Joskus on ollut pakko, nyt päätän itse, joten en katso.
Ehkä keihäänheiton katson jos ei satu olemaan jotain muuta fiksumpaa tekemistä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:22

Tuskinpa kovin paljoa kerkiää, senverran tiukasti muuta ohjelmaa tarjolla, tänäänkin Helsinki City marathon livenä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:31

Katselen seisoaltani, mutten tiedä vielä miten paljon. Loppukuusta olen viisaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:38

Mahdollisimman paljon katson.Valitettavasti on tuo yötyöviikko meneillään,joten pitää nukkua päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:44

No keihäs ja seiväs sekä miehiltä että naisilta on seurattava. Varsinkin seiväshyppy on erittäin mielenkiintoinen ja vaativa laji. Myös muut suomalaisten edustamat lajit yritetään katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:27

en ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 14:26

En aio istua kisojenkaan takia tv:n äärellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 14:32

ei ole minun kisat ei, enkä katso , lopetin kisojen katsomisen , kun suomalaiset töpeksi talvikisoissa , jotta ne riiti kiitti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 16:43

Koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 17:29

En katso. Urheilu ei kiinnosta, joskus kiinnosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 19:50

niin paljon ku ehdin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:08

En istu varta vasten telkkarin ääreen kisoja seuraamaan,mutta tykkään pitää kisojen aikaan telkkaria auki touhuillessani kotiaskareita.