Paljon onnea kaikille jotka tänään viettävät nimipäiväänsä, terv. myöskin nimpparisankari.

Lisätty: 15.08.2009 - 11:13

Kiitos, kiitos onnitteluista halien kera.

Avainsanat: sankari päivä nimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.08.2009 - 11:14

Iloisia hetkiä kaikille sankareille ja lämpöiset halit.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 10:37

tässä noita nimiä piisaa: elisa.net/tanaan/, ei puutu kuin orvokki jas lehdokki?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 10:42

Hyvää ja kaunista nimipäivää sinulle Mariaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 11:00

Nimpparionnittelut myöskin minulta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2009 - 11:01

Minäkin toivotan kaikille nimpparisankareille, meitä onkin tänään paljon, sekä syntymäpäiväsankareille OIKEIN IHANAA JA ILOISTA MERKKIPÄIVÄÄ!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 11:21

Onnea kaikille sankareille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 11:47

Onnen toivotukset nimipäivää viettäville ja muuten vaan sankarillisen olon omaaville =)
HALI HALI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 12:16

Piti oikein luntata elisa.net sivuston yläosasta keillä kaikilla tänään on nimipäivä. Lista oli tuollainen; Marjatta, Marja, Jaana, Marjo, Marita, Marjut, Marianne, Maritta, Marjaana, Marjukka, Marianna.
Onhan siinä monta tuttua nimeä Jaana oli monivuotinen kämppäkaveri nuoruudessa, Marjo erään työpaikan esinainen, Marjut tuttu torimyyjä...
Mutta muita en onnittele kuin kysyjää, missä lienee nuoruuden kaverit, oletko Jaana jo palannut suomeen..huhuu...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 13:18

kiitos,kiitos ja onnittelut täältäkin jokaiselle nimppari/synttäri sankarille

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:27

Jep onnea vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 14:26

Onnittelut, myös muille tänään merkkipäiväänsä viettäville!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 17:25

Jopas jotakin, minunkin emäntäni viettää tänään nimmareita. Onnea myös kaikille elämän sankareille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 19:37

KIITOS MINULLA ON NIMIPÄIVÄT MYÖS TÄNÄÄN. ONNEA SIULLEKKIN MARIAANA.