Miten käännytetään jääräpää?

Pään kääntäminen ei auta, ei maanittelu eikä rapsutus. Miten ihmeessä saan kuonoonsa ottaneen koiran sisälle?

Lisätty: 15.08.2009 - 01:47

Ihan juuri kävin maarittelemassa, mutta ei ,herra ei vastaa sulokutsuihini.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 20:57

Anna olla ulkona, kyllä se sieltä aikanaan sisälle tulee.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Näin kävi. Oksentelun jälkeen kun se paha olo meni ohi, niiin tuli ihan kiltisti itse sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 01:32

Lupaa sille oikein hyvä herkkupala..jos vaikka tulisi järkiinsä..että saa namia..

Lisätty: 15.08.2009 - 01:43

Ota nyt pari kaljaa sinne kuistille..jos vaikka joudut olee sil..koko yön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.08.2009 - 08:55

Hevoskuiskaajat osaavat hommansa. Ryhdypä sinä nyt koirakuiskaajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 09:09

Laita esille ja näytäkädelläsi jotain sen suosikkiherkkua ja maanittele samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 17:34

Siskoni koirat tulevat heti perässä sisälle, kun vilautan niille kämmenelläni koirille tarkoitettua namia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 19:55

ei välttämättä mitenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 22:20

Lähdet juoksemaan muka karkuun sitä sisälle, meillä ainakin koira heti mukana "leikkimässä" ja tulee pihalta perässä sisälle. Tosin se on vasta 2 v ja kova poika leikkimään :)