Mistä voi ostaa kauniita vaatteita halvalla? Kuten: Tunikat,mekot,juhlapaidat,housut,polvisukat...ja kenkiä... Help me!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2008 - 01:46

H&M löytyy monelta paikkakunnalta, Gina Tricot on myös halpa (ei löydy pieniltä paikkakunnilta). Alennusmyynnit käynnissä, eli kalliimmistakin kaupoista saattaa löytää halvalla vaatteita ja kenkiä, varsinkin alen loppuvaiheessa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.06.2008 - 14:54

Stockmannilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 15:07

Netissä ainakin Ellos mainostaa 70% alennuksia:
www.ellos.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 15:26

tokmannilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2008 - 16:46

kirpputorit oiva ostospaikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 17:03

kyllä kirpparilta löytyy,jos vain haluaa toistn vanhaa,mutta uuttakin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 21:12

Netistä esim. Ellokselta www.ellos.fi ja H&M:sta www.hm.com. Molemmissa on ale juuri parhaillaan käynnissä. Myös www.netanttila.fi ja www.hobbyhall.fi myyvät vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 02:08

Ihan tavallisten tavaratalojen vaatetusosastoilta kuten Prisma, Ale-Makasiini, HalpaHalli, KappAhl, City-Market ja mitä niitä nyt on, löytyy vaatetta myös juhlaan.

Sokos tarjoaa myös pukeutumisspalvelua. Koulutettu pukeutumisneuvoja etsii etukäteen tavitsemasi vaatteet sovitettaviksi. Hänelle voi sanoa minä hintaluokan vaatteita hakee. Nämä vaatteet ovat jo laadukkaampia, mutta kaikki vaatteet sopivat toisiinsa, jolloin vaihtelun varaakin on.

Joka pitää rennommasta tyylistä Indiskastakin löytää jotain halpaa. Kerrospukeutumista ja niin edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 08:03

älä unohda UFF ää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 08:36

esim. Bulgariasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 12:46

Mene heti kaverin kanssa shoppailulomalle!!! :D Esim. Kaverini oli juuri floridassa, ja kehui kuinka halpaa siellä oli (kaikki n. puolet halvempaa). samalla saat ikimuisoisen loman! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2011 - 22:21

Pakko vastata tähän vanhaan viestiin, kun löystin tosi ihania tunikoita Cybershopista.

On ehkä vähän rockhenkisii, mut kuitenkin.