Mitä kuuluu napsulaisten perjantai-iltaan? Onko jokin vakio tapa vai mennäänkö fiilisten mukaan?

Kategoria taas se sitä sun tätä

Avainsanat: viikonloppu harrastukset perhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 22:46

fiilisten mukaan. näin kavereita ja kkävin puntilla ja ajoin turkuun iskän luo ja kohta meen nukkumaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 19:52

Sauna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 19:53

Viikonloput on tylsiä, varsinkin sunnuntai. Elokuvia odottelen. Kuppiloissa en viihdy.
Fiilisten mukaan yleensä tääl kotona;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2009 - 20:21

Kotona vietän aikaani. TV, napsuttelu ja napostelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 20:36

Nukkumaan menossa , jaksan napsussa väijyä heti aamulla ,mitä yöllä on kysytty. heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 20:42

Sain juuri tehtyä Idan ohjeen mukaan karviaisporkkahilloa..Meinasin polttaa suuni kun piti alkaa maistamaan kuuumana..kyllä tuntuu,,että on mahtavan hyvää..Jos tässä nyt vähän napsuttelisi..ei juomalla napsuja,,vaan teidän seurana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2009 - 20:48

Ehdoton vakio on Puhelinlankojen kuuntelu ja heti perään Kesäillan valssi. Ilta mennytkin siivousta lopetellessa. Hylly tuli valmiiksi ja se kai innostikin sitten kukkumaan näin myöhään. Saunaan lähden nyt justiin hakemaan sitä saunakrapulaa. Iloista Napsuttelu- ja muutakin iltaa kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 21:03

Fiiliksen mukaan, yleensä kotona istuskelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:09

Lapsen synttärivieraita yökylässä. Talo täynnäelämää. On grillattu, herkuteltu, pelattu ja nyt kun piltit käymässä yöpuulle, miehen kanssa avataan viinipullo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:15

nyt lähti just viimeinenkin vieras , et kiirettä oli tänäänkin, aamupalaa, lounasta , kahvia , päivällistä , kahvia , jotta työn tuoksuinen päivä oli , ku vieraita oli 8 henkeä , nyt ihmettelen vain , et onpas hiljaista , katson kymppiuutisia ja ehkä ne linnut elokuvan katson, jos en nukahda sitä ennen.. kyllä nyt väsyttää ... hyviä öitä teille kakille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:35

Ihan fiiliksillä mennään. Joskus viihteelle ja usein vaan kotona telkun ääressä,saunan raikkaana ja joku pikku napostelupurkki vieressä (paha tapa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:36

sauna ja nyt nukkumaan. Viikon työ rasitukset pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:42

alku ilta oli rauhallista ja rentouttavaa nyt hiukka rasittavaa kun isäntä kotiutu baari reissultaan ja jatkan reutouttavaa iltaa kunnes hän nukahtaa..heh..hän tietää sen itsekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 23:03

Normaalin tavaton pe-ilta. mielikuvitus ei luo rajoja mutta vielä kotisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 23:27

Otin jo alkuverryttelyn sängyssä klo20-23 ja nyt verryttelypuku pois ja tositoimiin, kuorssauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:35

eilen elokuvia, ja tänään risteilylle!!