Hei! Mitä voin tehdä juomatölkistä? Työssä voi käyttää kaikkea, puuta metallia ja vaikka muovia/pleksiä.

koulun puutöissä annettiin tehtäväksi, helistin, kynäpurkki ja lyhty on liian suosittuja

Avainsanat: tölkki juoma puutyö koulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 17:25

Kynttilöille erilaisia juttuja pihalle, moneen eri tasoon niitä voi laittaa.Tuulikelloja ,laittaa soivaa metallia ja kauniin väriseksi maalattua tölkkiä ja oma variaatio siitä, jonkun pöydän pinnan voi päällystää hartsia käyttämällä ja kauniisti leikattua juomatölkkiä yhdistää.Lintu pelättimiä marjapensaisiin kimmeltäviä ja ääntä pitäviä.

Lisätty: 14.08.2009 - 17:32

Avaimen periä varaston oviin , joita ei ole tarkoitus kenenkään hävittää, tölkki puoliksi ja siivuttaa ja pallon muotoon, keskelle naru johon avain tulee.

Lisätty: 14.08.2009 - 17:49

Puolikas tölkki siivuttaa ja taivuttaa omenan malliseksi, maalaa punaiseksi jne , joulukuuseen koristeeksi tai johonkin ikkunaan vähän punaisen maalin päälle kulta hilettä , voi jonkun heleästi soivan palan sisään laittaa.lämpö pattereista yleensä heiluttaa tällaisia. 2-3 langan päähän näitä kun laittaa, ei kukaan arvaisi että on kierrätys materiaalia.

Lisätty: 14.08.2009 - 18:17

Peltisakset on varmaan käytössä sinulla, ovi kransseja voi tehdä , kesäisiä ja talvisia, jouluisia, pitkiä tölkkejä siivuttaa ohuesti , ranka tulee 2-4 tölkkiä, pohjaa voi leikata kukan malliseksi, joulukellon ja vuoden ajan mukaan, naiset kyllä neuvoo, ideaa minä annan.

Lisätty: 14.08.2009 - 18:34

Pleksiä käytössäsi myös, akvaarion teet, tölkeistä kalat ja kasvit , pleksin takana, valo lähde.Voit myös innovatiivisen käytön tajuta tölkille läppärin alle , niitä on myynnissä myös, mutta kierrätysmateriaalista koululainen voi keksiä oman jutun, nämä lämpenee , pitää olla " pannun alusta ".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.08.2009 - 17:28

Jos oikein näppärä olet käsistäsi, niin tee pieniä tuoleja, pöytiä, sänkyjä, raheja ym.. Jos suvussasi sattuu olemaan pikkutyttöjä, niin heidän nukkekoteihinsa tai muuten vain leikkeihin kalusteita. Kännykkä- ja kaukosäätimentelineitä ym. pientä pöydällä pidettävää. Ja tuikku- ja kynttiläalustathan ovat aina tarpeellisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 17:30

Niistä voi tehdä lokerikkoja missä säilyttää pieniä tavaroita. Voi päälystää sen millä tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 18:20

Kirpparillanäin peltipurkeista pikkuruisia keinutuoleja, joissa rungon materiaalina peltipurkista tehdyt suikaleet, jotka sitten nätisti taivuteltu. Istuinosa oli pehmustettu eli palvelee neulatyynynä. Joku oli tehtaillut niitä aikamoisen määrän sinne myyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 19:44

Tee vaikka värillisiä valaisimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 20:47

Minä olen nähnyt keinutuoleja..mitä on tehty tölkistä..kokeileppa..aika hauska oli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:36

Myytinmurtajissa oli että voit tölin avulla tehdä tulta.