Miksi pikkulasten isät juovat nykyään alkoholia? Ja siihen että eivät muka kestä arjen paineita?Kyllä pitäs kestää jos lapsia yleensä

tekee. Olis sitten tekemättä jos ei sitä kestä. kyllä meillä ainakin on kestetty. Ei sitä mikään juominen paranna.

Avainsanat: mikä on kun pikkulasten isät juovat nykyään arjen paineisiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.08.2009 - 16:49

Kuka osaisikin vastata kysymykseen miksi ihmiset juovat aina vain yhä enemmän ja enemmän.
Alkoholin turruttava ja riemastuttava vaikutus on tietysti mukava olotila, mutta entäs sitten seuraavana päivänä. Olotila on vähemmän mukava ja samat ongelmat ovat yhä tallella, ja lisää harmia kun perhe ei katso sitä suopealla silmällä. Ikuinen kierre - kuka katkaisee. Juojan se on itse tehtävä.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Ole oikeassa joku tollku kuitenkin pitäs olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 17:49

Ikivanha kysymys; Miksi Jeppe juo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 18:21

Juokohan pikkulasten isät sen enempää kuin miehet yleensäkään. Tähän tutkimukseen oli varmaan tietoisesti haettu juuri pikkuoilttien iskät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 20:50

Kyllä jos ottaa alkoholi pitäisi olla kohtuu...niinhän sitä sanotaan ei tippa tapa..kaikki voi ottaa kohtuudella...mutta kyllä tosisaan pienet lapset joutuvat kärsimää isän alkoholin käytöstä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:07

Tuttavapiirissä tuollainen on äärimmäisen harvinaista.
Saunakalja tai pari ei ole vielä mitään ryyppäämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:37

niinpä, aborttia vaan kehiin ennenkuin ollaan tarpeeksi vastuullisia äideiksi ja isiksi,