Auttakaa tonokkia..kun en osaa laittaa kysymykseen liitettä...esim lehdestä.

Kotkan taposta oli juttut iltalehdessä ja iltasanomissa..mutta en onnistunnu saamaan sitä kysymykseeni. tollo mikä tollo..

Kohta varmaan joku sanoo ..että lähe lätkimään napsusta..kun et osaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 14:54

www.iltalehti.fi/iloisetuutiset/
Mieluummin tuollaisia uutisia.
Kopioda voi hiirelläkin. Ensin napautat osoiterivin tekstiä hiiren vasemmalla näppäimellä, niin se muuttuu siniseksi. Sen jälkeen napautat hiiren oikealla näppäimellä ja valitset sieltä "kopioi" ja napautat siitä. Sen jälkeen avaat sivun ja paikan minne haluat sen liittää. Napauta kursori vilkkumaan siihen kohtaan, mihin haluat tekstin/osoitteen laittaa. Sitten napautat taas hiiren oikeaa näppäintä ja valitset sieltä "liitä" ja napautat siitä ja linkittäminen on valmis.

Kysyjän kommentti

Kiitos neuvoitasi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 14:27

Lettupino on opastanut juuri tätä asiaa. katso muutama päivä taa päin , opetti tuulikkia , papitia joka osasi jo tämän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 14:40

Kun lehden juttu on auki koneellasi näpäytä jutun osoiterivi ylhäältä siniseksi, sitten näppäimistöllä Ctrl / C.
Tämän jlkeen napsun Lisätietoja ruutuun kun kursori sykkii siinä klikkaat näppäimistöllä Ctrl / V
Linkki on siellä valmis lähetettävksi

Kokeileppas tuosta vastaukseni Lähteet että maalaat sen linkkini ja Ctrl / C sen läkkeen kysymykesi lisä tietoinin Ctrl / V pitäisi olla linkki sielläkin.

Lähteet:
www.iltalehti.fi/uutiset/200...8_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.08.2009 - 14:44

Kauhia juttu, miten ihmisistä onkaan tullut yhtäkkiä niin sekopäisiä.
Maailma sekoaa. Apuva