Ken käynyt Vietnamissa ja missä paikassa. Jos olet mihin kannattaisi mennä, yhdistelmä vai sama paikka koko ajan

Avainsanat: ehkäpä ensi talvena.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 14:40

Viime helmikuussa käyneenä:

Saigon eli Ho Tsi Min City 2 pvä ja Phan Thiet 8 pvä eli yhdistelmänä ilman muuta!

Saigonissa on paljon nähtävää ja ihmeteltävää - sodanaikainen tunnelisto - Mekong joen retki ja paljon muuta. Väki näyttää koko maassa kulkevan mopoilla ja skoottereilla!
Turvallinen ja mukava maa jossa saa erittäin hyvää ruokaa ja juomaa Huom! seurueesta ei yksikään jäsen edes sairastunut.

Vietnamilaiset ovat mukavia ja ystävällisiä - avoimia ihmisiä!
Maa on suhteellisen edullinen - hinnat edullisemmat kuin esim. Thaimaassa!

ja loman se sitten tekee Phan Thiet joka puolestaan on eloisa rannikkokaupunki, josta on muutaman viime vuoden aikana tullut maailmankuulu rantalomakohde. Täällä on myös kaksi hyvää golfkenttää. (Ja järjettömän taitavia räätäleitä ja halpoja silmälaseja)

Phan Thietin rannikkokaupunki on jo kauan ollut tunnettu kuuluisasta kalakastikkeesta (hirveen hajuista) sekä erinomaisista golfympäristöstään, mutta aivan viime vuosina rannat ovat nousseet tärkeämmälle sijalle. (pitää paikkansa- "mageet" rannat)
Varsinaiset kaupungin omat rannat eivät ole pääosassa, vaikka ne ovatkin ihan mukavia. Vielä houkuttelevampi on pitkä ja erittäin viehättävä Moi Ne -ranta, noin kymmenen kilometrin päässä Phan Thietin pohjoispuolella. (jes, just näin)

Lähteet:
lainattu osa tekstiä Tjäreborgin sivulta:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 14:01

Vietnamissa en ole käynyt mutta viitaniemessä jyväskylän uimaranta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 17:42

70-luvulla tuossa Helsingin rautatieasemalla istui penkillä viekaskatseisia tyttöjä. Savon ukko tuli junalla kaupunkiin ja kysyi "mitä tytöt"?
Tytöt oli ukolle sanoneet, "vietnamin".
Enkä vie elekee hupsiko.