Oletko ilkeämielinen luonteeltasi, vai tekeekö luonne ilkeämieliseksi.

Seura ja kumppani voi tehdä negatiiviseksi jota et ole, onko manipulointi mahdollista sinun kohdallasi

Avainsanat: minä ainakin olen oikeassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 13:30

En ole mielstäni ilkeämielinen eikä minua kukaan pysty manipuloimaan ilkeämieliseksi. Kun pyrkii ajattelee niin ihmisistä kuin asioistakin enemmän postiviisia puolia, on itsellekin elämä helpompaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 13:42

en pidä itseäni ilkeämielisenä
jaa mitähän mieltä kanssa kumppanit ovat
ei oo ainakaan kommentoinut ketään
sen tiimoilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.08.2009 - 14:46

En ole mielestäni yhtään ilkeämielinen, päin vastoin, en minä varmaan voisi ollakkaan ilkeä vaikka kuinka haluaisinkin.Ihmiset jotka ovat olleet minulle ilkeitä eivät ole saaneet ainakaan minulta mitään takaisin, en vaan osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 14:56

"Siviilissä" olen kiltti, täällä hieman "kettumainen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2009 - 15:28

Ei kukaan ole vielä sanonut ilkeäksi. Mutta suoraan sanon jos jotain sanottavaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 15:33

En ole oikeesti mikään ilkeä. Jos joku ärsyttää kauheesti niin silloin voin olla sellainen en kyllä,muuten ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 15:56

En. Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2009 - 16:26

Omasta mielestäni en ole ilkeä, melkeimpä liian kiltti ja alistuva. Mutta minuun sopii myös sanonta: niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 19:56

En ole ja ei tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:01

Minua sanotaan kyllä ihan liian kiltiksi. en ole ilkeämielinen..mutta kyllä osaan suutua..mutta tosi harvoin..silloin tulee ääntä tosissaan..mutta mikään ei lentele..esm.astiat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:41

ei kumpaakaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:53

no eipä oikeastaan. kai mä vähän ilkeä olen välillä