Minä näin vanhemmiten olen huomannut kasvohermojen tulehduksen oireet, naama roikkui jo -80 luvulla ja nyt,

roikkuu enemmän, toinen puoli kasvoja on alempana n: 1cm eli varokaa kylmää ja viimaa, lakki päässä ja auton ikkuna kiinni aina.

Avainsanat: kasvo hermotulehdus viimasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 12:33

Otan osaa. Harmillinen vaiva varmaankin. Miulla viima korostaa miun couperosaa eli kun tulen kylmästä sisälle, on poskipäät kirkkaanpunaiset ja lähes kirveltävät. Ei mikään kiva sekään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 14.08.2009 - 12:41

Lupaan varia kylmää viimaa, lakki miulla muutenkin päässä jos kylmä, ja auton ikkunat kyllä tuppaavat olevan aika usein kesäisin auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 15:36

Joo kyllä selainen voi tulla välillä aivan huomaamatta. Olen kuullut tuosta jutusta aiemminkin että niin voi käydä. en koskaan istu autossa että ikunat ovat auki kun ajellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 15:57

Hermohalvauksia sattuu.Rouvani odottaessaan nuorimmaistamme 21 ajastaikaa sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2009 - 16:24

Harmillinen asia.Osaat kyllä jo varmasti pukeutua lämpimästi kylmillä ilmoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:52

harmi. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:42

Eikös ne kuitenkin yleensä parane, tai ainakin vähän se halvaus "lievenee"?