Ensi viikolla avataan täällä Turussa yleismessut, onko joku napsulaisista tulossa sinne ?

Se on tuotteiden esittelyä, sen jälkeen me Turkulaiset osaamme ostaa eri maakunnista tulevia tuotteita.

Avainsanat: messut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 22:15

Käynti kiinnostaisi, katsotaan miten aikataulut sopivat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 12:08

Osaan kuluttaa liiankin hyvin ilman messujakin.
On ekoteko minulta olla lähtemättä. Lähteminen tietäisi 500km ajoa. Mieluummin vietän aikani onkimalla kaislikon reunalla, näin kesän viimeisinä (?) lämpiminä päivinä.
Minulla on mielestäni kaikki, mitä tarvitsen. Sellainen, jonka olemassaolosta en ole tietoinen, ei voi olla kovin tärkeää.
Anteeksi vain turkulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 12:22

En mie joua tulemaa ku miullon töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.08.2009 - 12:41

En mie taida tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 13:31

Olisi kiva tulla, vaan on tuota välimatkaa turhan paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 13:40

En mene,vaikka täällä asunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 13:45

ei oo mahdollista lähteä
ootellen ens vuoden MP - Messuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 15:38

Eipä tulla käymään siellä,koska on paljon muuta tekemistä. Niin paljon kun vain kaiken aikaiseksi sit saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 17:42

Helsingissä alkoivat juhlaviikot (13-30.8), täällä on niin paljon häpeninkiä ja tapahtumaa tarjolla ettei ennen syyskuun alkua minnekkään kerkiä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 21:10

Messutaan nyt vain ihan kotikunnailla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:05

Olisi ihan mielenkiintoiset..mutta turhan pitkä matka..Hesassa olen käynyt monenlaisilla messuilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:48

en mene