Mitä aiot tehdä tänä viikonloppuna?

Meillä juhlitaan pojan 12-vuotissynttäreitä. Siinä se viikonloppu meneekin, ennekuin kaverit, kummit, mummit ja muu suku on kestitty. Kivaa, kun talo täynnä väkeä!

Avainsanat: mitä teet viikonloppuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 08:30

Huominen päivä menee ihan kokonaisuudessaa lapseni pelejä seuratessa kentän laidalla :)
Sitten vaan oleilua,ulkoilua ja ruuanlaittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 08:17

Me teemme pihalla vähän syksyn hommia, lannoitetaan ja kukkasipuleita istutamme, ja levätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2009 - 08:36

Eipä ole vielä mitään hahmoteltuna. Kelit ovat sen verran erikoisemmat, ettei ehkä mökillekään tule lähdettyä. Siksi oletettavasti joudun tekemään suursiivousta noiden roinieni kanssa. Kohta on uusi hyllykköni täyttämistä vailla valmis. Oikein mukavaa viikonvaihdetta kysyjälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:45

menen iskälle turkuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:53

Lähden Kajaaniin viikonlopun viettoon. Enpä ole siellä ennen käynytkään. Odotan mukavaa ajankulua ja tiimirataa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 09:20

Pikkuaskareita on päässyt isompien kiireiden takia kertymään varsin paljon.
Tekemistä olisi niin paljon, että en edes keksi mistä aloittaisin. Pitäisikö lähteä mökille miettimään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 09:42

Viikon lomapätkä alkoi ja olen lähdössä tonne meitin möksälle Vierumäen suuntaan. Siellä pitäis järjestää nämä jokavuotiset rapukekkerit, mutta ensin täällä hesan päässä käyn osteleen kanttarelleja ja loput ruoka/juomaostokset mökkipaikkakunnalta sitten.
Toivotaan, että sää suosii kaikkii napsulaisii missä sitten kukakin oleilee:)
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille (olkaa kiltisti), nähdään sunnuntaina;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 10:20

Polkupöyrän laittoa aina kun on vähänkin ylimääräistä aikaa. Nyt pitäisi olla ja vaiheessa on kaksi projektia, toinen on vanhan jopon entisöinti josta pitäisi saada ruma päällimmäinen, jonkun itse maalaama maalikerros pois, kuitenkin niin että alkuperäisen maalin saa pelastettua. Helpommin sanottu kuin tehty, sitä kuitenkin yritän, jos onnistuu vedän vain lakan päälle suojaamaan vanhaa maalikerrosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 10:33

Viikonloppuna ruetaan uudessa kämpässä vähän remonttihommiin. maalausta ja tapetointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 11:07

Touhua riitää...kun tytären-tytär osti uuden isomman asunnon..3h ja keittiö...että muuto-touhujen apulaisea...ja kysyi pesenkö hänen ikkunat ja parvekelasit..tottakai lupauduin..ja kyllä sillä on vapaana kokin-paikkakin..ym..ym..tosi ihanaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 11:07

matkarättien kuntoonlaittoa ja kotiaskareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 12:25

Kotiaskereita. ^^

Ehkä käyn elokuvissa. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.08.2009 - 12:47

Tänään elokuvia ystävien kesken,. huomenna risteilylle kohti tallinnaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 12:53

Pitäis kömmänöä vähän siistiä ja mustaviinimarjoja jatkojalostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 13:26

Huomenna mennään vastapäisen naapurin 50v. päiville
eilen illalla oltiin koko kylä talkoissa
pöytiä kannettiin ja tuoleja
siinnähän piti testata
mitkä on antimet huomenna joten
kalja virtas ja laulut soi
kun karaokee asennettiin

yleensä tapoihin kuuluu
et juhlat jatkuu Sunnuntaina
aamupalan merkeissä
jos on jotain jäänyt talteen
no onhan sitä aina jotain löytynyt
kertoo kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 14:09

Haukiputaalle Kellonkartanoon nuorten Raamattuleirille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 14:11

Tänään pikku veikan 12- v. synttärit ja muuten Race of Porvoo on meillä viikonlopun ohjelma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 15:53

Meillä tekemistä riittää kun 5 vuotias lapsenlapsemme poika on meillä viikon lopun. Isä ja äiti tulee sit sunnuntaina hakemaan pois.Tänäänkin olen nauranut pojan juttuja kun on minun kanssa ollut aamusta asti. Ihan on naama kipeänä kun on saanut nauraa sen juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 17:58

Juhlaviikkojen tapahtumia ja muutamia ystävien vuositapaamisia, taitaa tulla pitkä viikonloppu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:25

yökyläläiset lähtivät kohti ruotsinmaataan ja huomenna lähdetään merenrantaan saunottelemaan , toivottavasti ois kivat ilmatkin silloin , no vaateita vaan tarpeeksiaat mukaan ei kylmä yllätä.. ja taskulamppuja följyyn , jotta näkee , illat on kyllä aika pimeitä jo täällä meilläpäin..hyvät viikonlopput napsulaisille !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 22:50

lauantai aamupäivästä menen parille autokirppikselle. ja kirppiskierroksen jälkeen menen yhdelle naapurin rouvalle (n.90vee) maalailemaan ovia ja karmeja, hän on innostunut remppaamaan koko asuntonsa uusiksi. sunnuntaina jos ilmat antaa perix ni pesasen pari mattoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 00:10

Olen työssä suurimman osan, mut jos jaksan ja ilmat sallii osallistun varastorakennuksen maalaamiseen siinä välillä. Hyvä kirjakin on menossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:11

Lauantai menee työn merkeissä. Pyhänä jos sää sallii, viinimarjapensaissa kökkään ja ehkäpä mökille ystävän kaa saunaan ja uimaan ja illalla lavatansseihin