Olenko onnellinen ? Kadonneeksi (varastetuksi) luulemani navigaattorini löytyi, kun etsin vasaraa. Vasaraa en vielä ole löytänyt !

Vasarakin oli viimeksi autossani, josta sen otin pois tai sitten se on vielä siellä. Navigaattori oli jäänyt eteisen pöydälle kaikenlaisen joutotavaran alle. Huhuh ! Ei tarvitse tunnustaa, että se oli hukkunut. Se ei edes ollut minun, vaan oikeastaan firman omaisuutta !

Lisätty: 13.08.2009 - 16:48

Timppa, otetaans siiderit löytymisen kunniaksi ! Minä tarjoon !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 20:28

Eli ei oltu viety takapenkiltä, sepä hienoa.
Jatkossa olet varmaan sen kanssa huolellisempi kun ei ole edes oma aparaattisi...

Kysyjän kommentti

Täytyy alkaa lukita ovet, nyt siellä takapenkillä on hiomakone.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 16:42

Olen onnellinen että löysin kelloni, tosin kerkesin jo ostaa uuden. Oli sohvatyyntjen välissä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 17:01

Ole onnellinen. Kyllä se vasarakin löytyy kun aikasi tavaroita nostelet tai kurkkaat sinne auton takapenkille. Minäkin sain ongelmani ratkaistua tuolla Media Playerissa. Jokin hiton sekoittaja oli päällä se sekoitti totaalisesti minutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:27

Huh, nyt on todellakin syytä olla onnellinen, jonkun kadonneen esineen löytyminen kyllä osaa yleensä tuottaa iloa, kuten jo aikaisemmin siinä yhdessä kysymyksessä totesin, kun olin löytänyt koko kesän hukassa olleen huuliharppuni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:42

Ka, kun et syyttänyt vihtahousua, vanhaa kehnoa itseään tavaroidesi viejäksi. Isoisä vainaa teki yli 50v sitten halkoja ja hukkasi kiilansa, sitä haettiin ja ei löytynyt mistään.
Viime talvena velimies sanoi että vihtahousu oli palattanut ukon kiilan. Oli ollut liiterissä seinän vierimmäisen pinon halon päässä. Paljon ukko teki hakoja kun kesti niin kauan polttaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.08.2009 - 17:46

Ole vaan onnellinen, sillä hyvähän se on että löytyi. Säästit siinä pitkän "pennin" kun ei tarvinnut alkaa uutta hankkimaan. Tai siis firma säästi.
Eiköhän se vasrakin vielä löydy, kun etsit jotain muuta tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:49

ole onnellinen ja siinäs näet, aina kannattaa etsiä, vaikkei etsimääsi niin jotain muuta löytyy aina ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:51

olet erittäin onnellinen.. hyvä että löytyi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:30

On ihana ....mikä on kadonnut,,..ja huomaa ..että löytyise kumminkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:57

Kuka kähvelsi vasaran?

Kuopion poliisin mukaan työväline on kadonnut maanantai-illan tai tiistaipäivän aikana. Kadonneen vasaran tunnistaa punaisesta väristä ja keltaisesta nostokoukusta. Työkalu anastettiin työmaalta, joka sijaitsee Keilankannan uuden sillan itäpuolella. Paikan lähettyvillä on uusia kerrostaloja, joissa on jo asukkaita. Sen vuoksi poliisi arveleekin, että rötöksellä on silminnäkijöitä ja pyytää heitä kertomaan havainnoistaan.

Olitko se sinä hurjatta? Hyi hyi tyttö....tyttö......ei saa ottaa vieraiden setien vasaroita!

Minä soitin jo poliiseille. Okei! Tunnustan, olen poliisien vasikka.

www.iltalehti.fi/uutiset/200...8_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 21:37

Olen osittain onnellinen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:11

Kun seuraavan kerran hukkaat jotain, saatat sitä etsiessäsi löytää - vasaran!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:44

Ettet vain ole tehnyt rakennusurakoita vaikka jossain naapurimaassa?
Yksi naapuri kertoi, että kun hän oli aikoinaan Leningradissa rakennushommisa, niin piti olla tarkkana työkalujensa kanssa. Joltain suomalaiselta rakennusmieheltä oli pudonnut vasara 5. kerroksen rakennustelineiltä. Ennenkuin se vasara ehti maahan asti, niin se oli jo putoamisensa aikana varastettu.