Päivän turhin kysymys, minkä värisellä ja minkälaisella tuolilla istut juuri nyt? Vai istutko ollenkaan?

Minä istun koulussa vihreällä tuolilla jossa on rullat alla.
Kategoria.. hmm... huonekalut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 18:32

Pääväri vihree täs kirsikkapuises köökin tuolis, istuinosa (pehmustettu) on päävärinä tumma sammaleen vihree, jossa piristyksenä vallko/punaväristä pientä 'piperrystä', jota tuskin huomaa, et sillai:)

Kysyjän kommentti

Näen sieluni silmillä tuolisi, ja pidän siitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.08.2009 - 15:38

Ruokapöydän tuolilla, joka on lakattua puuta. Minulta kun puuttuu sellainen hienous, kuin konttorituoli, joka olisi hyvä tässä koneen ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 15:54

Minä istun 2 istuttavassa valkoisessa penkissä joka on topattu vaaleanpunaisella kankaalla, kissat makoilevat toisessa päässä kun koneella olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 15:55

Mustaharmaalla toimistotuolilla ja tappelen Media Playerin kanssa. Kohta selviää voitinko tappelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 16:14

Harmaat puuosat, viininpunaiset pehmusteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 16:24

Kukikas sohva, pehmeät tyynyt ovat ulkona tullettumassa, ja päälliset kuivumassa odottamassa silitystä. Nämä ovta kierrätyssohvat, niinkuin moni muukin meillä kotona. (Vaimokin). Veljeni luuli muuttavansa oliko se nyt Kanadaan vai minne, niin nämä kaksi kahdenisttuttavaa kukikasta sohvaa olivat ylimääräiset, joten ostimme nämä häneltä tyttöjen huoneeseen. Minusta nämä sopivat kokonsa ja tyylinsä puolesta tänne meidän pikkumökkiin oikein hyvin. Luulen, että en luovu näistä koskaan, hankin vain uudet päälliset, joku verhoilee, ja sitten nämä ovat taas uudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 16:36

En istu tuolilla vaan beigen värisellä sohvalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:50

baarijakkaralla, kromattu runko ja ruskeeta nahkaa istuin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:52

sängyllä istun.. beigen värinen lakana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 19:17

Minä istun vaalean siniharmaalla konttorituolilla, pöytätietokoneen ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 19:47

Kustavilaisella,puuosat valkoiset ,toppaus kirjava vaalean punaista ja harmaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:09

sininen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:26

Tämä on puinen ja kova lasten Lego-tuoli jossa on vihreät sivut ja punainen istuin.
Lego-palikoista tuttu kuviointi sivulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:44

Yleensä istun mustalla nahkaisella konttorituolilla rullien päällä, mutta nyt, niin sanotussa burmalaisessa asennossa. Eli polvet ovat maassa ja toinen kantapää toisen pohkeen edessä. Lootuksia on kolmenlaisia. Neljännes-, puoli-, -ja kokolootus. Länsimaiset kokevat harvoin kokolootuksen miellyttävänä. Itse saan itseni kokolootuksen, mutta istuminen on mahdotonta. Pitemmän päälle ei hyvä. Se ei ole vakaa ja selkä rasittuu. Säänto kuitenkin on: istu siinä asennossa, joka tuntuu parhaalta eli ihan siinä asennossa, mikä kullekin on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 21:37

Sinisellä isolla tietsikkatuolilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 21:41

mustalla nahkaisella tietsikkatuolilla, jossa voi vaikka ottaa tirsat, pyörät alla, voi liikkua työpisteestä toiseen kivuttomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 22:02

Tumanruskealla sohvalla ja on oikein mukana! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:03

Sinisellä, muovisella tuolilla joka kuuluu keittiö pöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:12

Sinisellä martelan työtuolilla, työpaikallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 13:17

minä pyörin pyörin ja leijailen.