Miksi elämä(si) on ihanaa?

Kokemus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 21:22

sitä useasti ihmettelen itsekkin, mutta niin vaan on, ja siihen on tyytyminen

Kysyjän kommentti

Just noin ihmetellen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 12:14

rahaa ku roskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:34

Minulla on tällä hetkellä kaikki se mitä tarvitsen ollakseni onnellinen ja vielä sen verran ymmärrystä jäljellä, että osaan olla nöyrä ja kiitollinen.

Lähteet:
oma elämä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.08.2009 - 12:38

Olen oman itseni herra. Saan olla ja elää just niin kuin haluan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:41

Samaa senttien laskemista päivästä päivään.
Revi siitä sitten huumoria?
Nyt eläkkeellä olisi aikaa kuluttaa, mutta ei ole mitä kuluttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:44

Olen terve, minulla on rakas perhe, ystäväiä, oma koti ja työpaikka. Miksi elämä ei olisi ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:46

Kun on läheiset ja ystävät joihin pitää yhteyttä.Kaikkea on ja niistä on hyvä pitää kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:47

Niinkuin siteeraamassai laulussa: Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa, ja lentää siivin valkein niinkuin joutsen ! Nautin kaikesta mitä olen saanut, ja yritän olla murehtimatta sitä, mitä vaille olen jäänyt tai minkåä olen menettänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:47

miksi en ois muuta kuin onnelinen , on ihana rakastavat läheiset , ystävät , koti joka on maailman paras , terveyttäkin sen verran , että aina joskus on kivuttomiakin päiviä, vaikka onkin noita rajoituksia liikunta , ruoka , juoma niin olen kaikesta huolimatta elossa ja nautin joka ikisestä ihanasta hetkestä .. päivän kerrallaan, on toki haaveita , mutta ne ovat kakki toteutetavissa ajallaan, jos on vain terveyttä ja elonpäiviä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 13:31

Ömm, olen terve, nuori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 14:23

Ympärilläni on ihmisiä joiden kanssa on hyvä olla. Juuri yksi heistä laittaa mielenkiintoisia tekstareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 15:27

Ainakin nyt koska kohta on ensimmäinen lukioviikko takana, ja äsken kävin kahvilassa ystäväni kanssa juomassa mun synttärikaakaot (synttärit tosin oli jo yli kuukausi sitten) ja sain tosi ihanan lahjan <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:07

Mun elämä ei oo kyl täl hetkel ihanaa.... ):

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:54

no eipä oikeastaan ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:24

Riittää että on terve ja lapsi myös, en tarvitse turhaa materiallia ympärilleni yhtään enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:24

On ihanat lapset ja tyttären lapset. Mikä ihanuua..että on voimia vielä avustaa vanhuksi..mitkä ovat avun tarpeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 21:55

Täl hetkel just nyt/tänään ei oo ihanaa, yritän sit huomenna löytää taas niit elämän ihanii puolii yön yli nukuttuain...onneks on napsulaiset:)
Tarkotit tietennii koko elämää, etkä vain tätä iltaa, joten lisäilen sit myöhemmin tähän oikiaakin vastausta...hmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 11:25

Kiitos kysymästä, ei valittamista.