Olenko pedofiili vai pervo?

Olen 40v. mies ja lähetin tekstarin eräälle kauniille 22v. tytölle, jossa kerroin hänen olevan tosi kaunis. Tuo idea tuli ihan extempore pienessä humalassa. Tyttö tietysti pelästyi viestiä oudosta numerosta. Kerroin kuka olen, ettei tarvitse pelästyä. Tyttö todennäköisesti käsitti jutun väärin. Minulla ei ollut mitää rasvaisia taka-ajatuksia, jotenkin vain oli olevinaan jännää siinä hetkessä.
Minulle jäi kuitenkin paska olo (no itsepä aiheutin) tuon jälkeen. Hävettää ihan p....leesti.
Kaiken kukkuraksi tytön sisko on tyttäreni kanssa rinnakkaisella luokalla koulussa.
Antakaa tuomionne, olenko pedofiili, perverssi vai muuten vaan paska jätkä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 10:58

Et ole pedofiili etkä pervo vaan mies, joka pikku huppelissa teki ehkä hiukan tyhmän tempun. Pyydät anteeksi tältä nuorelta naiselta ja pyydät unohtamaan koko jutun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 10:57

Minusta sinä olet tuo viimeinen vaihtoehto, tyttö kun on jo 22 v niin et pedofiili ole ja ei tuollainen kehuva textari ole pervoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 10:57

((((((( ? )))))))))
Joo tuo oli hyvä mene ja pyydä anteeksi. Voi olla että saat vaikka myötätuntoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 11:00

Kannattaisi miettiä tyttären reaktiota kun isä tekstailee hänen ikäiselleen naiselle.
22 v. ei luultavasti käsitä tarkoitusperiä, joten jos olet fiksu niin lähetät hävelle viestin ja pyydät kauniisti anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:05

Sehän on maantapa, mitä uutisia seuraa. Kyllä he manaavat käräjiin jos jotakin sopimatonta olet sextannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:26

Et ole

Lisätty: 13.08.2009 - 14:57

"Valperi" tuolla alempana osui oikeaan: sinähän olet ilmiselvästi MINISTERI-ainesta!
Vai - olikohan tuo ilmoittamasi oma ikäsi ihan oikein, oletko jo parhaillaan ministeri?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:49

Itse kannat ajatuksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:52

taidat olla kanervan ile .. no häpeä ja pyydä anteeksi ... ajattele seuraavan kerran yläpäällä 2x ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.08.2009 - 12:02

Pitäisi ensin miettiä mitä tekee, ettei tarvitsisi katua. Anteeksipyyntö taitaisi olla paikallaan, ja sen jälkeen annat puhelimen jollekin luotettavalle henkilölle kun olet huppelissa, niin jäävät tuollaiset typeryydet tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:09

paska jätkä ja selvästi ministeri ainesta, pyytele anteeksi kaikilta keitä mahdollisesti olet loukannut ja pistä seuraavalla kaljareisulla näppäinlukko päälle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:27

Pistä tekstarilla anteeksipyyntö ja jätä tuollaiset tulevaisuudessa tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:51

et ole kumpikaan. voi mennä pyytämään anteeksi. sattuuhan noita jokaiselle kait joskus jonkun laisia. ja kun on humalassa niin sitä moni päästelee suustaan hölmöyksiä jota katuu sit selvin päin, jos muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 13:33

Et ole mikään noista, hei se tyttö oli sentään 22 kelle lähetit?
toisaalta itsellä saattaa olla vähän huonot lähtökohdat asiaan kun omissa suhteissaini aina ollut suht suuri ikäero niin saatan olla hieman puolueellinen, tiedä sitten.
Siltikin, järjellä ajatellen, et ole mitään väärää tehnyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 14:54

Olen samaa mieltä, ministeri, jopa päämimisteriainesta ! Nyt vain julkisesti pyytämään anteeksi, siinäpä sinulle tehtävä, ei helppo, munaat isesi joka tapauksessa ! Muista ottaa asenne 'kuin isä tyttärelle', eikä yhtään mitään muuta. Seuraavalla kerralla kun tapaatte, teet sen, sitten et käännä katsettasikaan tähän neitoon, jonka tuolla tavalla olet häväissyt ! Ajattelitko ollenkaan, että nyt hän luulee, että vain vanhat (40-v.on vanha!) miehet kuolaavat hänen peräänsä. Mitä hänen olisi nyt tehtävä, että näin ei olisi, että nuoremmatkin kiinnostuisivat. Nytähän varmaan luulee olevansa joku Tuksu, yäk ! Mitä oletkaan mennyt tekemään !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 15:31

Sanoisin että muuten vaan paska jätkä, vaikka pahapa minun on arvostella kun en täydellinen ole itsekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:57

oon ihan samaa mieltä emen kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 19:01

Juu nyt noudatat viisaiden napsujen fiksuja neuvoja,menet kukkakauppaan ja ostat kauniin sekä sopivan kokoisen puskan kukkia,viet neidille ja pyydät henkilökohtaisesti anteeksi tyhmää käytöstäsi.Seuraavalle kännäysreissulle annan vielä paremman neuvon,maalaa käännykkäsi vihreäksi ja heitä jonkkaan(mereen tai järveen,mikä sua lähinnä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:18

Olet humalassa sikailija, et sen kummempi tapaus.
En heitä ensimmäistä kiveä vaikka en tuollaista ymmärräkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:33

Pitäisi vähän miettiä..mitä tekee..ettei tarvi myöhemmin katua..ja pyydellä anteeksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 22:23

Olet ihminen, humalassakin ihminen on ihminen, ja voithan selvinpäinkin sanoo varmaan et olet kaunis, vaikkapa muitten kuullen, eihän siinä pahaa ole, kun ei kerta taka-ajatuksia ole ollunna... kannattaa varmaan asia kertoo ihka aikuismaisesti aikuinen kun olet tälle henkilölle, niin ilma selkiää ja kaikki voi jatkaa elämäänsä kuin ei ois mitään kummempaa tapahtunukkaa:)