Täällä yksi onnellinen napsulainen tuntee suunnatonta riemua haaveensa toteutumisesta, mitäs te muut puuhaatte? Kategor. mikä vaan

www.youtube.com/watch?v=Y6nypZLLqz4
musiikkina soi juuri nyt tuo ja sillä on minulle paljon merkitystä.

Lisätty: 13.08.2009 - 11:18

Saimme vihdoin valmiiksi sen kasvihuoneen/oleskelutilan josta olin haaveillut vuosikaudet. Kannattaa siis uskoa unelmiinsa sillä jonain päivänä ne toteutuvat.

Lisätty: 13.08.2009 - 12:30

Jep Papiti, oikeassa olet. Ei se ollut ihan helppo tehdä..ikkunatkin eri kokoisia...siinä oli mittailua, sovittamista ja pähkäilyä kerrakseen. Kuvia löytyy matkakuvistani Kuopion kohdalta, mut ei saa sit rankasti arvostella...

Avainsanat: koti perhe puutarha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 12:04

Se on aina upea tunne, kun saa jotain valmiiksi.
Varmaan hieno paikka teillä lepuuttaa hermojaan. Sellaisen rakentaminen ei ole ihan niin yksinkertaista, mitä äkkiseltään saattaisi kuvitella. Tarvitaan monenlaista palikkaa ja työtä, ennen kuin voi sanoa, että se on täysin valmis.
Itselläni on vähän isompi projekti hyvällä mallilla. Joitain kalusteita on vielä tilauksessa ja asentamatta, mutta muuten se on valmis.
Tässä odotellessa voi vähän hengähtää ja lepuuttaa kipeytynyttä rannetta.
Tässä huilatessa voisi tehdä vähän polttopuita, mutta en stressaa sillä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 10:57

Siivoan ja kuuntelen Souvareiden 30-vuotislevyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 10:59

Odottelen asiakasta, jonka piti tulla jo 10 minuuttia sitten. Argh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:12

Pelaan pelejä ja napsua katselen ja välillä vähän koti askareita, pyykinpesua ja silittämistä, ulkona on vähän viileää , ei huvita sinne mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:28

Siistin paikkoja kotosalla. Löin juuri astianpesukoneen pyörimään. Nautin vapaa päivästä. Ruokaa lähdössä kohta ostamaan, odottelen että sadekuuro lakkaa. Perinteinen koti päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:50

Kaupungille passikuvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.08.2009 - 11:51

Napsuilen tässä vaan. Ei ihmeempiä suunitelmia ole tälle päivälle. Jos jaksaisi vähän siivota, mutta tuntuu ettei jaksa. Kauppaankaan ei tarvitse tänään mennä. Kotilöhöilyä siis tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:55

nyt alkaa pukkaa kiirutta , kaupasta tulin , siivousta, ruuanlaittoa ja yökyläläisiä tule ruotsinmaalta yksi on jopa umpiruottalainen , et pitäiskös sitä alkaa sanakirjaa päntään siivouksen lomas...mutta hauskat päivän jatkot itsekullekkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:32

Kiva, että sait unelmasi toteutettua!

Mie täällä ompelen laukkua itellein; naisella ei oo koskaan liikaa kenkiä tai laukkuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:53

Olen tässä koneella ja kuuntelen suomipoppia radiosta ihan hyvää kuultavaa korville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 13:33

Koneella istuskelen ja sumppia juon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 15:04

Tulin tähän vähän hengähtämään tähän Npasuun. Tytär on luvannut tuoda vävykandidaatin tänne meille, ja hänelle pitäisi kaiken näyttää paremmalta kuin oikeasti onkaan. Ja meillä kun ei mikään ole koskaan hyvin. Olen aloittanut järjestämällä yläkerran makuuhuoneen toiseen järjestykseen, siinä tuli hiki, kun nostelin painavia sänkyjä ja huonekaluja seinältä toiselle. Nyt raivaan täällä alakerrassa, pesin WC:n, ja jopa peilikaapin hyllyt sain järjestettyä tyhjiksi aivan turhasta roinasta. Mihin mies tarvitsee 6 pulloa partavettä ? Olen pessyt sohvatyynynpäälliset ja ne ovat ulkona kuivumassa. Kohta tamppaan tyynyt ja patjat. Ja tämä on vasta alkua. Useammin pitäisi siivota, ettei sitten yhdellä kertaa tarvitsisi tällaista ruljanssia käydä läpi. Mutta kun....minua ei siivoaminen huvita ! Sitäpaitsi minähän asun täällä vain loma-aikoina, sen pitäisi siivota joka sotkeekin !!! Grrr...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 17:59

surffailen vaan netissä.. pitäisi lukea fysiikkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:11

Luen kirjaa, en ole ollut koneella koko päivänä.