Onko sinulla jokin harvinainen taito? Mikä?

Avainsanat: harvinainen taito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 11:30

Kummallinen ja kiusallinenkin juttu, mutta "löydän" eli huomaan hakematta kirjoitusvirheitä eri kielisistä teksteistä. Näin myös sellaisten kielten kanssa joita en edes kovin hyvin hallitse.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 09:05

ei taida olla mitään ihmeellistä, ruanlaitosta ja käsitöistä pidän , mutta ei ne mitään erikoisia taitoja ole , en osaa ajaa pyörää ilman käsiä, enkä osaa seisoa veneessä yhdelläjalalla silmätkiini .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 09:18

Ei tuo deskiksen ymmärätäminen varmaan mitään harvinaista ole. Tekussa kumminkin kokeissa oli max pistemäärä 20. Opettaja kertoili kokeiden menneen huonosti, pistemäärä jaetaan 2 lla ja lisätään 1, sellainen on numero todistuksessanne, mää olin kauhiast pettynt kun siellä ei ollut 11?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 09:27

Harvinainen ei ainakaan ole, mutta puusta osaan väsätä vaikka (melkein) mitä vaan. Ihan tukista sahaamisesta alkaen. Kohta muuten aloitan hyllynteon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 09:29

Harvinainen ja harvinainen mutta noin miehenä ompelen koneella jonkun verran Esim. nahkapala llvejä ja vaatteiden korjaukset kuten vetoketjun vaihdot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 09:29

En tiedä, olenko mitenkään harvinaisen lahjakas, mutta on minulla hyvä sosiaalinen taito, siis taito tulla ihmisten kanssa toimeen. Sitä ei yleensä arvosteta, siitä ei anneta arvosanaa yliopistoissa, mutta loppujen lopuksi se on kaikkein tärkein taito työelämässä. Sitäkin voi opetella ja oppia, mutta lähinnä se on työssäoppimista, tosin siitä on kirjoitettu teoksiakin, jotka tukevat muuta oppimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 10:07

hajuton piereskely

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.08.2009 - 11:38

Olen niin tavallinen ettei mitään erikoistaitoja löydy. Ellei nyt oteta lukuun sitä, että saan kaikenlaiset eläimet rauhoittumaan ja oppimaan nopeasti ja luottamaan ihmiseen. Kai se joku taito on sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:01

Olen kaikkien alojen diledantti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 13:37

Osaanottaa hikan pois jos haluan.en tiedä, varmaan kyllä kaikki osaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 15:32

Olen harvinaisen musikaalinen. Tai jotain.
Ja osaan olla todella hiljaa.

No en tiedä, nämä nyt tulivat mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:08

Saada aina sade aikaan kun menen ulos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 21:47

osaan vaivatta suunnistaa, siis kulkea eksymättä, ihan vieraissakin (ennen käymättömissä) kaupungeissa, mulla taitaa olla sellaiset city-kanin vaistot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 01:57

Harvinaisen hyvä ruokahalu.