Tässä vielä yksityis kohtainen ohje linkittämisestä YouTubesta napsuun

Menet ensin tänne www.youtube.com/ Sitten kirjoitat valkoiseen kenttään kappaleen tai artistin nimen ja paina seartch / etsi. Jos kirjoitit artistin nimen tulee sen artistin kappaleita. Jos kirjoitit levyn nimen tulee sen levyn eri artistit. Nyt kappaleesi soi
Nyt maalaat siniseksi ruudun jossa on kappaleen htpp osoite ja painat oikea hiiri nappi kopioi sitten tulet napsuun painat oikeaa hiiri nappia kysymyksessäsi ja painat liitä siinä se. Terttuinkeri oppi tänään. Huomenna osaa tuulikki 58 myös.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:02

Kyllähän tuo on tuttua minulle jo muutenkin, kun on hieman harjoiteltu vähän enemmän ja vähemmän koneiden parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 23:33

Minä käytän eri systeemiä tuossa linkin kopioinnissa, mutta pääasia että hoituu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 23:53

Nyt hoituu, hoituu kyllä !! Että eiköhän ala musiikkia tulla kohtapuoliin napsuun :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:27

www.youtube.com/watch?v=R8LwkpEL1bA
Vähän hempeilyä yöhön. Laulu on elokuvasta "Romeo ja Julia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:59

Eiköhän kaikki jo osaa tuon, kun sitä on kaksi päivää oikein kädestä pitäen täällä opetettu. Neuvoin juuri Larallekkin ja sanoi lähettävänsä kaikille kissoille pusuja......kun on oikein pusu dikkari tyyppi. No koirille kans.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 06:20

kiitos minä linkitin naamakirjaan lentävän puliukon videon ja hyvin se toimi sielläkin.... :)