Tässä minun yritykseni !! Onko tämä sinusta ihana kappale ? minä pidän. www.youtube.com/video_respon...?v=OQm39D9

Kokeilin nyt kuinka saan youtubesta siirrettyä musiikkia tänne....

Lisätty: 12.08.2009 - 22:47

Siis tuli kaikkea muuta kuin sitä musiikkia, jota halusin.. No, yritystä oli kuitenkin !!!:O

Lisätty: 12.08.2009 - 22:56

www.youtube.com/watch?v=OQm39D9brkY

Lisätty: 12.08.2009 - 22:59

Sinnikkyys palkittiin !! Nyt kait sain sen tuohon... Kiitos Lettupino sulle!! Olin jo sulle vastaamassa, mutta yritin kuitenkin ensin. Yrittänyttä ei laiteta :O Kiitti vielä !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 08:49

Kaikkihan oikeesti haluaa rakastaa eikä vain tulla leikkityksi tunteillaan. Upea kappale, en kyllästy koskaan.

Kysyjän kommentti

Ihanaa Ida, että tykkäsit myös minun kappaleestani !! Joskus jos voisi laulaa sitä oikein antaumuksella.. Kiitos vastauksestasi !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 22:52

Minä neuvon tässä ja nyt käykö ? Muokkaa kysymystäsi ja vastaa
Tähän asti okei nyt kirjoitat kappaleesi valkoiseen kentään
NONIIIN ONNISTUIT ONNEKSI OLKOON

Lisätty: 12.08.2009 - 23:00

Nyt lisää kappaleitasi kehiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:43

Hieno kappale, kertakaikkiaan.
www.youtube.com/watch?v=JBfItJAFUQU
Mitä pidät pätkästä lempielokuvaani?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:03

Hirveä kappale mielestäni, tulee jo jostain ulos kun on pimputettu karaokessa, radiossa tuota kappaletta.
mutta tämähän on vain minun mielipiteeni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 06:32

minä taas tykkään , just tuollainen musikki on niin ihanaa ... tansia hitaasti.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 07:09

Tuttu radiosta, ehkä liiankin tuttu.
Pääasia kuitenkin että opit linkittämisen hienosti, siitä 10p.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 08:41

Linkittämisestä saat täydet pisteet, on mukavaa kun oppii jotain uutta vai mitä? Kappale on hieman imelä ja yksinkertainen minun makuuni...se pimputus on siinä jotenkin ärsyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 12:58

Hyvä, että opit ja onnistuit!
Tuollainen musiikki ei ole minun makuuni, mutta sehän onkin jo kokonaan toinen juttu.