Kuka hoitaa sinua, jos satut sairastumaan H1N1:een ?

Ohje on, että pyydä jotain muuta käymään puolestasi kaupassa, kuka käy ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 21:13

Ei olisi yhtään hoitajaa eikä auttajaa. Nälkäkuuri kyllä tekisi hyvää näille ylimääräisille kiloille, joten ei niin väliksikään.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti et sitten sairastu, sillä yksin ei ole mukavaa sairastaa, eihän se ole muutenkaan sairastaminen mukavaa, mutta ihan yksin voisi tuntua tosi kurjalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 21:12

Perhe tietenkin, elleivät hekin sairastu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:12

Mieheni, ellei hän sairastu samaan aikaan. Sitten on turvauduttava naapuriapuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:14

Kyllä mieheni joutuu minua hoitamaan, en muille haluaisi tartuttaa sitä, miehelläni olisi myös sitten jo tarttunut se, sitten lapset seuraavaksi, oven taakse varmaan tavarat jättäisivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:15

Minun perheestäni joku tai vaikka lähistöllä asuva ystäväni kävisi varmasti kaupassa. Työkaveritkin varmasti auttaisivat, jos sairastuisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:18

mieheni ... hän hoivaa minnuu vaikka ei possulentsuu oiskaan, aina niin huolehtivainen kun olen kipeä ja vaikka en kipeäkään ois niin huolehtii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 22:49

Ei kukaan hoida minua, mutta naapuriapua voisin pyytää kauppa-asioissa. Itse joutuisin kyllä tekemään ruokani, sillä enhän heitä voisi tartuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:32

Terveydenhoitaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:58

Jos olen joltisessakin kunnossa, niin voisin eristäytyä yksinäisyyteen.
Pakastimessa on ruokaa pitempäänkin potemiseen.
Jos olen liian huonossa kunnossa, niin toivon pääseväni sairaalaan. En halua tartuttaa ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 01:14

Yhteiskunta on luvannut omistaan huolen pitää. Lähdetään siitä ensi alkuun liikkeelle. Jokainen terveysasema miettii, miten ne hoidetaan. Mutta kiireellinen hoito ja päivystys pystytään takaamaan koko ajan, näin on terveyshallinto luvannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 01:14

Kyllä se varmaan on koyihoito eikä riskejä pelätä.Katsotaan sitten miten etenee jos tartunta tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:05

Minä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 02:27

Toivottavasti ukko, jos viittii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 07:02

Toivottavasti on kuitenkin niin hyvä kunto että pystyy itse tekemään ruokansa. Kauppaan kun en saa mennä niin ennakoin ja ostan samana päivänä kuivamuonaa parin viikon edestä kun käyn tutkimuksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 08:31

Kumppanini ellei hänkin sitten sairastu. Sitten ei ole hajuakaan. O.o'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 08:46

Hoidan itse itseni ja huolehdin samalla lapsestani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:20

Itse kai se on itestä huolehdittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 18:17

äiti ja isäpuoli