Pidätkö enemmän suolaisesta vai makeasta ? Jos vaihtoehtona lohipiirakka ja mansikkaleivos, kumman valitset ?

Lisätty: 12.08.2009 - 20:31

Tiesitkö, että jos syöt tavallisen pikkupullan ( voisilmä ) siinä on vähemmän kaloreita kun suolaisessa pasteijassa. Aina ei se suolainen vaihtoehto ole terveellisempi / kevyempi.

Avainsanat: suolaista ja makeaa mannapuuroa ja mansikkaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 01:52

Ensin valitsen lohipiirakan ja syön sen ja menen takaisin jonon päähän ja valitsen sitten sen sinun mansikkaleivoksen.

Kysyjän kommentti

Hyvä valinta ja hyvä vastaus, jälleen =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 20:23

Pidän kyllä makeasta, mutta aika usein järki voittaa valinnoissa, joten valitsisin lohipiirakan. Yritän välttää makean syömistä, mutta juuri äsken mieheni toi irtis-pussin ja eikun menoks ! Ja sitten jälikruoaksi söin perunaa ja kylmä- sekä lämminsavulohta, joita olin pyytänyt tuomaan kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:27

Kyllä lähes aina otan sen suolaisemman vaihtoehdon. Tampereella asuessani oli Leivon leipomo sadan metrin päässä kodista ja silloin otin usein aamulla töihin lähtiessä pari pasteijaa ja yhden pullan leipomosta mukaan, yleensä sen pullan söi sitten töissä joku muu (terveisiä Piialle).

Lisätty: 13.08.2009 - 06:52

En tarkoittanutkaan että pasteija olisi kevyempi vaihtoehto, sillä sitähän se ei toki ole. En vain ole makealle niin perso että pullaa pitäisi ahtaa naamariin joka päivä, mieluummin välipalaksi pasteija. Ei tule rasvaprosentin kanssa tuosta ongelmia sillä liikun erittäin paljon ja pasteija on yleensä parin tikkuaskin kokoinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:32

No miehän syyä hotasen ne molemmat, nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:39

ensin min otan sen lohipiirakan palan kiitos ja sitten kauniin siivun mansikkakkakkua kiitos, en osaa päätää jot pakko ottaa molempii , ei jää sitten vaivaan et minkäs makuista se kakku olikaan.. tai lohipiirakka jotta molemmat ei jää mitään hampaankoloon...vaivaan..no se olikin leivos ... no siitä vois ottaa vaikka vain puolikkaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:48

helppo vastata. Lohipiirakka. En juuri lainkaan syö makeeta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:50

Lohipiirakka, ilman muuta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:52

ei siis epäselvää ehdottomasti lohipiirakka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:58

Lohipiirakka veisi voiton. En ole makean ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:03

lohipiirakkaa toki, kiitos. en ole piiiiitkään aikaan syönyt lohipiirakkaa. minun kesämakeat on jo syöty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 21:05

Lohipiirakan ehdottomasti. Jos syön jotain makeaa, minun on saatava päälle suolaista, muuten tulee paha olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:11

Kyllä minä sitä lohipiirakkaa nyt ottaisin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:24

Minulle tulee kierre tällaisessa tapauksessa. Ensin otan sen lohipiirakan, sitten haluttaa makeata ja taas täytyisi saada jotakin suolaista jne.. No, kyllä ottaisin ilman muuta sen lohipiirakan noista vaihtoehdoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 22:01

Ehdottomasti se lohipiirakka :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 22:18

Lohipiirakka iliman muuta.Opin syömään makeata varusmiespalvelun aikana,kun olin sotilassairaalassa lääkintä aliupseerina.Hoitajat tarjosivat täytekakkua harva se päivä.
Eihän siitä voinut kieltäytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 22:32

lohipiirakka ehdottomasti, en ole makean ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 22:36

Lohipiirakkaa ehdottomasti. Makeata vain ani harvoin. Lähinnä silloin kun naapuri leipoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:11

Lohipiirakkaa,kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:34

Molempi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 01:12

Alle pari suolapalaa ja makeaa päälle mahan täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 01:24

mansikkaleivos houkuttelee enemmän, mut jos olis kyse vaikka karkeista ja sipseistä, niin valitsisin sipsit.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:06

Suolaisesta pidän enemmän, ehottomasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 02:39

>Ensin lohipiirakka, sitten mansikkaleivos. Nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 07:00

Mansikkaleivos ehdottomasti
meil kotona työn jako Isäntä syö salaatin ja ruuan
minä jälkiruuan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 08:24

Yleensä olen suolaisen perään, mutta näistä vaihtoehdoista valitsen kyllä mansikkaleivoksen. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 10:05

En juurikaan nauti makeista syötävistä.Lohipiirakka on siis ehdoton valintani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:25

Kummatkin ovat herkkuja, mutta pitää tuonne mansikan puolelle kääntyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:33

Lohipiirakka tietty, enkä edes haikaile makean perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 13:34

Lohipiirakka on paremmin minun makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 18:20

mansikkaleivoksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:07

Syön ne kummatkin ja yleensä samaan aikaan.