Mirjam Helin -laulukilpailu

Tuli äsken arvosteltua vähän pahasti mutta silti en kuuntelisi 3 tunti lottovoitostakaan.
Miten se edellinen arvosteluni niin nopeasti hävisi ?

Ei ollut kategoriaa kidutus menetelmät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 18:58

En kyl miekää kuuntelis, kun mul ei oo sitä sellasta taitoo tuohon pitkään 'liturgiaan', jos sitä täs kysyt?

Luulisin et se edellinen arvostelusi hävis ylläpidon toimest (mä kuiskaan; siinä olleesen kirosanaan):)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 18:54

en kuunnellut , kuin yhden kerran mainosta , ei oikein iske noi kilpailut ... ovat todella hyviä laulajia ei siinä mitään, mutta sen sortin kirkuminen ei ole makuuni oikeinkaan laisinkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 18:59

no ylläpito oli taas tarkkana, ilmeisesti se oli v-sanasi joka aiheutti deletoinnin

onneks toi kuuntelukin on vapaaehtoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:39

Voi olla napsulaisille liian korkea lentoista,jos sinä pidät niin ei siinä mitään pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:05

Tais ylläpidon sensuuri iskeä, hyvä niin.

Ei oo miun juttuja Helinin laulukilpailut, liian korkea tasoista, että ymmärtäisin.
Kuuntelen paljon mielummin Agentsia, Jorma Kääriäistä ja Elvistä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:17

Minä se sitten muista napsulaisista poiketen saattaisin kuunnellakin Mirjam Helin-laulukilpailuja. Olen ollut hänen oppilaanaankin kesäkursseilla. Hän oli hieno ihminen. Aina hymyilevä,ja innostava opettaja. Olisin halunnut opiskella laulua enemmän, kuin mitä on ollut mahdollista. Ehkä jos elämäntilanteeni olisi toinen, niin saattaisinpa istua kuuntelemassa yleisön joukossa noita kilpailuja. Mutta nyt kuuntelen haapojen huminaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 22:29

Liian korkelentoista on minulle. Olen niin tavallinen, ettei uppoa sellainen musiikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:37

Kyllä kuulee vielä korva.