Näin se menee. Ei ole aikomustakaan tuhota toisen omaisuutta, mutta mitä merkitystä näillä turhilla kylteillä on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 20:11

Kaupunkiasuntomme edessä on kielletty pysäköinti-kyltti. Rekkamiesten ei ilmeisesti tarvitse noudattaa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 18:52

no nythän ne suunnittelee, et laitetaan rengasraudat autoihin , niin ei muuta kuin soittaan poliisit paikalle nalkittaan sellainen auto , joka on toisen paikalla ...onkos teillä et eisaa pysäköidä sakonuhalla toisten paikkoihin.. ? jos ei ole kannattaa sellainen kyltti hommata ja sit vaan lappuliisaa sakottaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 18:53

MINÄ kysyn mitä virkaa on invalidi paikoilla taikka invakortilla ?????
Kyllä saisi poliisi istua takapenkilläni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:22

Milestäni ei mitään merkitystä,jos on kusta päässä,olemme joutuneet sen karvaasti kokemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:36

Voi hyvänen aika ,onkpo siellä L-rannassa tullut uusia merkkejä ja oletko Timppa saanut rikesakkoja??????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:55

voi kehno

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 21:03

Kaikki kieltotaulut taitaa olla ihan vain sen takia että niillä ärsytetään ihmisiä rikkomaan lakia, ja sitten taas tulee poliisisetä ja sakottaa raskaimman kautta.
Oikeasti ihmiset ovat typeriä kun eivät noudata merkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:09

Toiset tottelee niitä kylttejä, toiset ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 22:07

Ei niillä ole mitään merkitystä. Meidänkin pihalla vieraspaikalla sama auto ollut jo vuoden ainakin. Mikä vieras sellainen on, joka asuu talossa. Ei ole tainnut ottaa maksullista omaa paikkaa, joten valtaa sitten vieraspaikan kun se on ilmainen. Paljon olisi tehtävää, mutta mitään ei saada aikaan noitten rikkureitten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:38

Joo, hyvä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:09

No tuhoa pois! ei se pieni tuhmuus haittaa