Onko sinulla hyvä johtaja työpaikallasi,voitko kunnioittaa häntä?

Avainsanat: johtaja uskottava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 18:57

aina itte itteni oon kehunu ja aina oon kehutuksi tullu

Kysyjän kommentti

Kuka sen kissanhännän nostaa,jos ei kissa itse,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 18:32

kyllä tosiaan on,
mulla on itsekunnioitus kohdallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 18:34

Kyllä siellä yksi oli. Sitten lähdin pois ja sen jälkeen siellä ei enää sellaista ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 18:41

Täällä työpaikalla minulla on tosi huono johtaja. Toivoo minun tekevän kaikenlaista, mutta ei anna selviä käskyjä. Mutta kohta minä kyllä sanon sille, että on käskettävä kunnolla, niin eiköhän se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 18:57

nyt johdan vain itseäni, en harhaan kuitenkaan.. silloin joskus kauansitten oli minulla aivan ihana johta , häntä tapaan silloin tällöin nykyisinkin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:41

Oikein mukava nuori mies on johtaja. Joskus vain täytyy häntä ohjailla myyntiasioissa, mutta
hyvin on oppivainen =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:11

On ollut monenlaisia esimiehiä ja naisia, surkeita ja loistavia. Tampereella oli paras ja espoossa myös erittäin joustava ja mukava nainen. Lahdessa oli varmaan surkein kun mihinkään kysymykseen ei saanut mitään vastausta "katotaan nyt" oli vakiovastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:57

En voi oikein sanoa mitään, kun tämä samassa taloudessa asuva on myös pomoni. Eikä siis työnantaja/tekijä suhde ole niinkuin normaaleissa työpaikoissa.
Mutta aikaisemmissa paikoissa on olleet erittäin hyvät pomot. Erästä kunnioitin suuresti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:02

Kyllä siis jos puhutaan tj:stä.Hänen sanaansa ja tekemisiin voi luottaa ilman että olisi aina asiat paperilla.Mutta työn johtajat yhtä lukuun ottamatta ovat per....stä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:03

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:38

Kyllä minulla on.. Erittäin hyvä ja meillä on avoimet välit keskenämme. Helppo tehdä töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:40

Johdossa on aina vikaa. Onneksi korjaajat lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 02:57

En ole juuri nyt työelämässä, mutta parissa edellisessä paikassa, jossa olen ollut, paikan johtaja ei ole ollenkaan ymmärtänyt sitä alaa, josta olen ollut vastuussa. Kettumainen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:23

Voin kunnioittaa, hyvä on. Vaikka veli onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:38

Mukava ihminen johtajana. Useimmiten en edes tule ajatelleeksi häntä johtajana vaan mukavana ihmisenä ja työkaverina.