Hienoja kuvia. Pitäis joku printata ja viedä painoon että sais tauluksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 17:51

toi viiminen oli kyl hienoin tai olivat ne kyllä kakki hyviä kuvia...ja hienoja .. ihan vois tauluksi teetättää niistä muutamia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 17:51

Tosi upeita kuvia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:24

uskon, että on, mutta minäpä käytän ite ottamia kuvia floridasta ja nykistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:09

Ihan hienoja kuvia, mutta käytän omia ottamia kuvia. Joko matkoilla otettuja tai sit tuosta ihkusta Tiltu kissasta =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 20:46

Mie olen niin itserakas, että käytän omia ottamiani matkakuvia enimmäkseen taustakuvina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:52

Upeita kuvia ja upean värisiä. Mutta eivät sovellu minulle. Minulla on Aku Ankka joka on sotkeutunut siimaan laiturilla. Kalan avittamana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:11

Upeita kuvia. Taidan olla vähän tylsä,kun mullataustakuvana kuva lapsestani, tosin upea sellainen sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 21:24

Toi auringonlasku oli tosi hieno. Omalla koneellani on poika tyttärineen taustakuvana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:10

Jepulis, hienojahan ne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:24

Tosi upeita olivat, otinkin muutaman talteen.