Onko kenelläkään kokemusta varata hotellia 1800 HOTELS -nettivaraamolta?

Lisätty: 12.08.2009 - 16:24

Onko luotettava?

Avainsanat: hotellivaraus netissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 16:35

Luotettavuudesta en mene sanomaan mitään, mutta muuten näyttää hyvältä varaamolta. Hotellit ja kaupungit/alueet on esitelty poikkeuksellisen hyvin. Saman tien näyttää sääennusteen 5 päiväksi ja esittelee nähtävyydet. Samoin koko varauksen teko - helppo räätälöidä juuri itselleen sopiva hotelli. Hintataso näytti parin kokeilun perusteella varsin kohtuulliselta.
Rohkenen myös olla samaa mieltä kuin Hurjatta tuossa yläpuolellani. Olen vuosien mittaan varannut matkoja ainakin kymmenestä nettivaraamosta ja aina on toiminut moitteetta, myös peruutukset. Vannomatta kuitenkin paras, kannattaa olla varovainen.

Kiitos "Halla" vinkistä, täytyypä seuraavaan matkaan kokeilla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 16:31

En juuri siitä, mutta parista muusta olen varannut, eikä tapahtunut mitään yllättävää, ainoastaan positiiviset kokemukset jäivät mieleen. Eiköhän kaikki ole suunnilleen samanlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 17:45

kävinpä vilkaisemassa tuota "1800 hotels" sivustoa, vaikkutti asialliselta ja selkeältä, luotettavuudesta ei kokemuksia ja kohdevalikoima ehkä vähän suppea (USA painotteinen) mutta sehän ei haittaa jos on niihin suuntiin menossa.

Itsellä samoja kokemuksia kuin Matvei-Hurjatalla, eli pelkkiä hyviä, 'oma varaamoni' on viime aikoina ollut Hotels.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 01:41

Itse olen käyttänyt Agodaa ja GTAhotelsia sen vähän, mitä olen tarvinnut.
Viimeksi varasin koko matkan Travellinkiltä.
Aina on homma pelannut.