Oletteko lukeneet?www.esaimaa.fi/Online/2009/0...17527619/4

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 16:07

Juuri luin EteläSaimaan täällä VästraNylandissa.
Hävitin jo 2 vuotta sitten kysisen buukin jäljet koneestani ko syystä.
Vieläkö tuo hyökkäisi matoineen?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 15:55

Minulla on eri salasanat joka paikkaan ja olen Facebookissa aika vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:56

Luin, ja nyt en sitten menekään facebookiin vähään aikaan, että saavat tietoturvansa korjattua ajan tasalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:08

Oletkos sinä lukenut
Oletko julkkis vai ahdasmielinen ? Timppakin on julkkis ja on laittanut kuvansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:15

lukennut olen ja koko päivän ollut myöskin fb .. et saapi nyt katsoa joskos ne rosmot alkavat minnuu kiusii tai pankkitilii tyhjentään.. no noita rosmoja on ihan kaikkialla , ei tiedä milloin ne murtautuu napsuun ja vie meitin tiedot, ne muutkin kuin nimimerkin.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:26

Tunkeutuja voi helposti arvata salasanoja, ellei varotoimiin ryhdytä. Salasanasi tulisi sisältää sekaisin numeroita, isoja ja pieniä kirjaimia ja välimerkkejä. Vältä kaikkia merkkijonoja, jotka ovat todellisia sanoja tai sanayhdistelmiä jossakin kielessä, auton rekisterinumeroita, nimiä ja niin edelleen. Paras salasana on sepitetty merkkijono (esimerkiksi lyhennelmä lauseesta, jota et unohda), kuten "2B*Rnot2B" sanoista "to be or not to be" (mutta älä käytä tätä salasanaa!). Oliko liian pitkä? Mutta, vastusta kiusausta kirjoittaa salasanasi muistiin. Jos kuitenkin kirjoitat sen, pidä se mukanasi, kunnes muistat sen, ja sitten revi se silpuksi ja syö silput ja katso sen jälkeen mihin tarpeesi teet! Muista vetää wc! Älä koskaan jätä salasanaasi teipattuna päätteeseen tai kirjoitettuna taululle tai otsallesi. Ethän myöskään kirjoittaisi tunnuslukuasi pankkiautomaattikorttiisi. Sinulla pitäisi olla eri salasanoja eri käyttäjätunnuksia varten, mutta ei niin monia salasanoja, ettet voi muistaa niitä. Sinun tulisi vaihtaa salasanasi säännöllisesti. Kun vaihdat salasanasi älä juo palkkioksi raskasta työstä itseäsi sammuksiin, koska et herätesäsi muista salasanaasi kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 17:32

Olen lukenut, ja poistuin koko fbookista viikko sitten. En tykännyt kyseisestä paikasta yhtään. Olen kai liian vanha sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 17:49

aina olen vahvoja salasanoja käyttäny. ja kaikissa paikoissa eri salasana. yleensä olen koko päivän kirjautuneena useaankin paikkaan...eli en sulje selainta kuin vasta sitten kun sammutan koneen...itse asiassa en kirjaudu koskaan mistään pois muutakuin noist pankki ja asiointi jutuista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:20

Päiväl töissä kävin lukasemas, et mitä taas negatiivist, pitääkö jo poistuu, vaik äsken vast liityin siihen, itelläin ei oo samoi salasanoja kuin työpaikan muutamas, työn ulkopuolel kaikki eri salasanoi.... noo on siin kyl sit muitamistakii ....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:26

nyt luin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:20

En ollu miekää lukenu tota.Joka paikkaa on eri salasanat.Pankkiki vatii joka kuukaus sen vaihtamaa,joutuu jo toden teolla pähkäilee mitä laittas.Miul on facebookis just sellane salana mis on kahden sanan ekat kirjaimet,on viel sen ver henk.koht sanat ettei niit pysty millää arvaa.Sitä en muista mist numerot keksin.Yleensä laitanki ain numeroit ja kirjaimii sekasi.Eipä tuo bookki kovin kummoselt paikalt vaikuta,et jos enemmi rupee tollasia uutisia tulee ni meikä häipyy sielt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:11

Kyllä vain olen tuon jossain lukenut aiemmin.