Minä tykkään itse paljon Yölinnusta/simo silmun lauluista, Juha Tapiosta, Sekä monista hyvistä laulajista. usein tykkään kuunella

Mitkä ovat teidän mieleen? kaikkia en nyt itselleni viitsi luetella vaikka hyviä on paljon tossa mulla oli osa mistä minä tykkään.

Lisätty: 12.08.2009 - 15:34

Hyvä ja Kiitos Sinulle Lettupino. musiikista jääkö musikit. siis jää nyt musikki mulle tähän napsuun?

Avainsanat: onko teillä musikki maku samaa kuin minulla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 16:09

Finlanders on ihana ! Varsinkin se "oikeesti"". Sitten on kyllä myöskin Simo Silmu, joka on tehnyt hyvää musiikkia..

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE JÄLLEEN. aika paljon sama on musiikki maku mulla ja sulla sitten sen äsken totesin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 15:01

Haluaisitko että haen sinulle ne kappaleet tänne Siis TÄHÄN ?
Kaksi puuta www.youtube.com/watch?v=Y6nypZLLqz4
Mitä silmä ei nää www.youtube.com/watch?v=IK8R...p;index=31

Lisätty: 12.08.2009 - 15:03

Vasta kysymykseeni nyt ja tässä Muokaa kysymystäsi ja vastaa
www.youtube.com/watch?v=lrZRs69YvhA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:20

Omia suosikkejani mm. Teleks, Mikko Kuustonen, Juice, Tommi Läntinen, Scandinavian Music Group.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:20

maria lund on nyt niin hot , myöskin noi on hyviä mistä pidät .. on noita niin paljon hyviä, mutta pilaavat vaan ne biisit kun soittavat uudelleen ja uudelleen samoja biisejä, niihin hyviinkin kyllästyy sitten..tunnin sissällä on jo sanut tarpeekseen , kun samat biisit pyörii kokoajan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:43

Minäkin pidän Simo Silmusta ja myös paljon Charlie Plogmanista, yleensä kaikesta tanssittavasta musiikista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:21

Olenko poikkeava vai muuten outo, mutta minä en kaipaa ympärilleni musiikkia enmpää kuin mitä itse itselleni tuotan. Aina silloin tällöin iskee sisäinen vimma päästä soittamaan, ja sitten soittelen pianoa vähän aikaa, joskus laulankin, kunnes se menee ohi. Autossakaan en yleensä kuuntele radiota, paitsi jos olen väsynyt. Yleensä autossa laulan paljon, se olkoon sitten minun musiikkiani. Ilman musiikkia en osaisi elää, mutta kuuntele sitä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 17:20

Kuuntelen musiikkia tosi harvoin. En tykkää jatkuvasta metelistä kotonani. Radiokaan ei ole ollut auki kuukausiin. TV aukeaa illalla vasta seitsemältä, eli MTV:n uutisten aikaan. Tuossa se sitten hiljaisella äänellä itsekseen höpöttää. Hyvin vähän katson sitä. Jotain tiettyjä ohjelmia seuraan, mutta niitä ei ole montaa viikossa.
Yölintua kuuntelen, jos tiedän, että telkkarista heidän musiikkia tulee. Netistä kuuntelen joskus harvoin Elvistä, Kari-Tapiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:57

Aika vähän on iskelmäkanava päällä, tulin töissä allergiseksi koko kanavaan kun kolmekin kertaa tunnissa tuli sama kappale. Nyt ovat kaikki levyni yli 300km päässä joten en niitä kuuntele, puhelimeen on ladattu 1000 kappaletta ja tarpeen tullen sieltä löytyy sopivaa musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:46

Vain muutama tässä: T.T. Purontaka, Charles Plogman, Souvarit, Yö. Minulla on paljon suosikkeja. Riippuu vähän mielialasta ja paikasta mikä milloinkin on senhetkinen ehdoton ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:49

Yleensä instrumentaalista

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:13

Ismo Alankoa etenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 13:05

Eivät ole minun makuuni nuo mainitsemasi artistit...