Mää olen tyhmä en ymmärrä lainkaan tota lettupinon Levyraatii. Eikö näin ole kun en ymmärrä????????????????

Lisätty: 12.08.2009 - 14:15

Siis en osaa linkittää en ole opetellut sitä lainkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 14:31

et sä tyhmä ol ei kakkia tarvii osata tai tietää... kyllä sitä täällä napsussa voi napsutella vaikka ei aina ois linkkiä joka asiaan laittaakkaan...ja voithan sinäkin ain kysyä täältä neuvoa jos jokin asia ei ihan heti menekään juuri oikein... itsekin kyselen kaikenlaisia , kun tämä tekniikka (läppäri) on niin monimutkainen kapistus .. ja muutenkin teen kaikenmaailman tyhmii kyssärei... jokainen me täällä taplataan omalla tyylillään eikö.. tyhminä tai ei...:)

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. en ymmärtänyt nyt linkittämistä. MUTTA HAITANNEEKO TUO MITTÄÄN.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 14:18

Minä olen sen sinullekin kertonut että pisteenlasku osoittautui liian vaikeaksi.
Korjasin sen jo avauksessani.

Lisätty: 12.08.2009 - 14:21

Tässä ohje Pate T lle ja muillekkin
Mene tänne www.youtube.com/ kirjoitat levyn nimen ja etsi siinähän se jo soi
Sitten maalaat http osoiteen ja liität tänne levyraatiin.

Lisätty: 11.08.2009 - 16:42
JAAHA TUO PISTEITTEN LASKU LIIAN HANKALLA MUTTA NAUTITAAN MUSIIKISTA

Lisää tietoja kysymykseesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:31

Olen olettanut, että linkittämällä omien kotisivujen tiedot Napsuun, niin sittä saa lisäpisteitä. Noista muista linkeistä niitä ei mielestäni tule. Kertokaa, jos olen väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:04

Sisältöä ei tarvitse olla aluksi aivan mahdotonta määrää. Parikin sivua riittää, jos niissä kerrotaan täyttä asiaa. Sisältöä voi lisätä myöhemmin. Pienen piirin touhuamisesta suuretkin sivustot ovat yleensä saaneet alkunsa. On myös hyvä tehdä hieman hakuja siitä aihepiiristä, josta ajattelet tekeväsi linkit. Googlella on hyvä aloittaa. On hyvin mahdollista, että netistä löytyy jo olemassa oleva sivusto siitä aiheesta, josta juuri itse ajattelit linkit tekeväsi. Jos kyseisellä sivulla on jo kaikki se informaatio, josta ajattelit kertoa, kannattaa harkita jotain muuta aihetta. Mutta jos kyseisen sivuston sisältö on mielestäsi vanhentunutta tai sieltä puuttuu mielestäsi jotain olennaista, voi tässä olla hyvä aihe pystyttää erilliset nettisivut. Sivuilla pitäisi olla jotain kiinnostavaa tietoa. Tällaisia voisivat olla esim. ilmoitukset toiminnasta. Liian ympäripyöreät linkit ovat pahasta. Linkittämällä omien kotisivujen tiedot Napsuun, sittä saa lisäpisteitä vain kerran. Noista muista linkeistä niitä ei tule tai ne korvaavat entisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:06

En minäkään oikein ensisilmäyksellä ymmärtänyt. Pitää varmaan kokeilla ja miettiä ajan kanssa, mistä on kysymys. Varsinkin tuo Oboyn selostus sekoitti minun viimeisenkin järjenhivenen :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 17:15

Omista kotisivuista taitaa saada pisteitä, mutta ei muista linkeistä. Eipä ole kotisivuja, mutta en tarvitse niitä pisteitäkään.
Linkin kopiointi on ihan helppoa, koska minäkin sen opin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:43

Ei lasketa niitä leikkimielisiä pisteitä. Kuunnellaan vain linkkejä ja kerrotaan mielipiteet jos mieli tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:13

Mää ymmärrän, perus levyraatiahan tuo ilman pisteytystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 06:47

Niin, idea oli kai se että laitetaan tänne tuolta sivustolta joku oma kappale ja muut saavat arvostella sen. Ei mitään linkitystä you tubeen vaan päinvastoin...