Oletko julkkis vai ahdasmielinen ? Timppakin on julkkis ja on laittanut kuvansa.

Oletko julkkis,ruma,liian kaunis,etsitty rikollinen,ahdasmielinen vai jos joku pian tunnistaisi sinut. Se olisi maailman loppu. Mikset laita kuvaasi tänne ?????????????

Lisätty: 12.08.2009 - 13:54

Tässä rikollinen jää kiinni poliisin takaa ajamana
www.ruutu.fi/default.asp?vid...9&cc=1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 13:47

no en mahdu kameraan.. ja nääthän sinä jo minun otsalohkoni ja prillini.. heh .. :)) sano sinä minkälaisen kuvan olet minusta saanut, vastaan sitten pitikös paikkansa.. ?

Lisätty: 12.08.2009 - 15:37

kylläpäs olikin valpperi suloinen , no on varmaan vieläkin ... :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 13:46

Paatuneet rikolliset ja poliisit, sekä rikostutkijat eivät kuviaan julkaise.......kirjoittamaton laki

Lisätty: 12.08.2009 - 15:19

Timppa onkin virallisesti Mr Napsu. Timpasta on hyvä olla kuva nähtävillä täällä Napsussa, jos hän kadonnut vaikka jäljettömiin. Kesänaikan on monet kerrat haettu pois metsästä suoraan karhun suusta. Tiedä taas mihin nytkin on taas mennyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:52

Olen sen verran julkkis, että tuosta kuvastanikin joku saattaisi tunnistaa. Eikä haittaa, vaikka tunnistaisikin. En ole ladellut mielestäni täällä Napsussa mitään sellaisia hölmöyksiä, etten voisi julkisestikin seistä sanojeni takana. Mutta en sentään haluaisi tekstejäni kommentoitavan paikkakunnan lehdessä. Eihän tämä kuitenkaan mikään blogisivusto ole.
Kaikilla ei ilmeisesti ole kanttia omaa kuvaansa tänne laittaa. Joillakin on. Annetaan asian olla, eikä ruvetä muilta penäämään samanlaista 'rohkeutta'. Me ihmiset kun olemme niin erilaisia.

Lisätty: 12.08.2009 - 16:26

Valperin kuva on Lammassaaresta otsikon mukaan, minullakin olisi vastaava, vielä paljastavampi kuva Pihlajasaaresta, mutta koska se saatettaisiin tulkita lapsipornoksi, niin jätän sen julkaisematta !
Mutta epäilen tuota Valperin profiilikuvaa täydeksi hämäykseksi, tekoparta jne. nuorella henkilöllä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:53

Minulle ei sovi mikään noista sun vaihtoehdoista. Julkkis en haluis millään olla, en ole oikeastaan kauniskaan vaikka toiset ovat siinä eri mieltä minun kanssani,en varmaan rumakaan koska sitä sanaa en ole kuullut itsestäni puhuttua, enkä missään nimessä mikään rikollinen, en ahdasmielinenkään kun päästän kaikki ulos että kuuluu joka paikkaan. Ei maailman loppu sitä on jo höpötetty vuodesta 1976 eli täyttä sontaa. Kuvaani en kyllä laita. Miksi ei sitä kukaan tänne halua.

Lisätty: 12.08.2009 - 14:59

Jaa ei ole Timppa itse kuvassa profiilissa. Sen Timppa on mulle itse kertonut. Hyvä kun ei olekkaan. Tuskin on uunon näköinen huonoin hampaineen ja karava naamaineen. Yhden lainen Julkkis toi Uuno kylläkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:58

Olen keski-ikäinen,keskiluokkainen,keskimittainen,normaalipainoinen sekä keskituloinenkin.Mulla ei ole tatuointeja eikä muita tunnusmerkkejä suuria arpia ym.Siinä tuntomerkit,jotka täsmää ja kuva on todisteena.UGH!

Lisätty: 12.08.2009 - 14:54

Valperi,olipas soma kuva sinusta,veikkaisin(melkein otetus)Töölönlahden nakurannalla,mulla samanlaisia Mustikkamaan nudistikylpylästä!Rohkea veto gurulta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:58

Ihan tavallinen tallaaja olen...pari kertaa olen koittanut profiilikuvaan laittaa jotain potretin tynkää siinä kuitenkaan onnistumatta.Niinpä se on sitten jäänyt..Toisaalta en tiedä kuitenkaan laittaisinko,olen ehkä hieman kriittinen..Facebookinkin kanssa olen pitänyt aika matalaa linjaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:02

mä oon varmaankin niin kamalan kaunis etten halua aiheuttaa kuvallani isompaa hämmennystä joukossanne, logokuva on tulevaisuuden visio ehkä kymmenen vuoden päästä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:11

en ole mikään mutta en myöskään ole nähnyt tarpeelliseksi näyttää täällä rumaa pärstääni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:31

En kumpikaan. Ja julkkiskin voi olla ahdasmielinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:45

syitä on moniakin ja ujokin vielä oon, logokuvaa en nyt viitsi vaihtaa kun on tullut huolella valittua sellainen joka kertoo ehkä enemmänkin kuin passikuvat, mutta uteliaisuutenne tyydyttämiseksi julkaisen tässä yhden ihan aidon alastonkuvani ihasteltavaksenne (kauhistukseksenne?)

2.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...aari_2.jpg

Lisätty: 12.08.2009 - 17:32

täydennys noihin kuvatietoihin, se on tosiaan Lammassaaresta, isovanhempieni mökkirannasta ja otettu Juhannuksena 1944, niin että kiitos vaan siitä parran takana piilottelevasta 'nuoresta miehestä'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:01

Kyllähän minutkin voi tunnistaa niin kuvasta kuin vastauksistanikin, jos haluaa kaivella esiin ...Eipä minulla niin kauheasti ole noita salaperäisyyksiä, joita pitäisi varjella. Jos joku tunnistaa niin sitten tunnistaa, että terve vaan.. :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 17:11

Syyni on erittäin pätevä, miksi kuvaani ei ole täällä. Tietsikalla ei ole minusta yhtään kuvaa, eikä minulla ole mitään välineita joilla niitä voisin koneelle laittaa. Siispä tyytykää kissani näköiskuvaan, vaikka sekään ei ole omasta kissastani, mutta presiis saman näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 18:26

Ai miten niin en ole laittanut kuvaani napsuun? Kysy vaikka identtiseltä kaksoisveljeltäni Homerilta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:55

Miusta on niin paljon hyviä kuvia, että en osaa päätää minkä laittaisin ;)
No ei vaineskaan !!
Aika harvalla on omakuva ja mix pitäisi olla ??
Pärstäkertoimen mukaanko sit pisteitä jaettais ??
Miusta ihan hyvä näin, kuka haluaa laittaa kuvansa niin laittakoon ja kuka ei niin sekin on OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:42

Minun kohdallani julkisivulautakunta sanelee säännöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 21:25

Jos ostat miule kannettavan ni voin laittaa kuvan...on sen verra lyhkäset johot puhelimes ja kameras ja pöytäkone ni en jaksa ryömiä tonne alle ja taakse.Kerra yritin yhtä kuvaa laittaa jonka löysin netistä,mut eipä se onnistunu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:50

Huomenna vien tuoreen kuvan viisumiviranomaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:14

Mää olen vaan pelkuri.