Kohta taas Salkkarit alkaa siis 24.8:ta. Kerrotaan kun nyt sitä mainostetaan kolmosella että hyvin moni kuolee siinä räjähdyksessä

ja siinä jaksossa kun,se sarja alkaa. Meinaatteko seurata Salkkareita silloin?????????

Avainsanat: katsotteko salkkareita kun ne alkaa 24.8:ta tv kolmosella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 14:29

minä katson joka jakson..oon jopa kattellu näit kesäuusintoja...

Kysyjän kommentti

KIITOS SINULLE PARHAASTA VASTAUKSESTA. joo kohta sit seurataan salkkareita. ei ole minusta huono sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 13:42

Mun puolesta sais kaikki salkkareissa kuolla. Elääkö siellä vielä joku?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:46

Minulla tulee katsottua kyseistä sarjaa kausittain.Välillä menee pitkäkin aika,etten seuraa ollenkaan ja sitten taas saattaa yhtä äkkiä "jäädä koukkuun" :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:49

jos vain olen tässä töllöttimen ääressä niin sen kyllä katson...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:53

Uskokaa tai älkää,olen nähnyt yhden jakson salkkareita elämäni aikana ja se riitti.Yhden tutun luokse,kun menin,katsoi hän juuri sitä ja istutti mut sohvalle sekä selosti koko tarinan,mikä mua kiinnostikin;suuresti.Lööpissä tänään kai koski "uutinen"ky sarjaa,luettelo keitä kuolee?
Dramaattista eiks vaan?
No,makuasioita!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:54

Onttopohjan mielipidettä jatkaisin, että saisivat kuolla siellä salkkareissa ihan kaikki. En jaksa katsoa niin keskinkertaisesti näyteltyä tv-sarjaa niin huonolla käsikirjoituksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:05

no kun en ole sitä katsomista tähänkään asti harrastanut, tuskinpa tulee nytkään aloitettua

(keskimäärin tunti telkkaria illassa, siihen ei sovi salkkarit millään mukaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:12

en ole koskaan seurannut enkä seuraa jatkossakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:21

En ole kyseistä sarjaa katsellut, hyvä ohjelma aika on tuollaisella pilattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:32

Tuskinpa katson. Mutta kyllähän noi etukäteispaljastukset varmaan kerää ison katsojamäärän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:07

Hienostelenpa tässä vähän: Tuo Salkkarit-sarja tms. ei kiinnosta pätkääkään. Tosin en ole ikinä sitä minuuttiakaan katsellut, niin tämä mielipide on vain periaatteellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 17:05

En missään nimessä aio katsoa. En turhempaa tai huonompaa sarjaa tiedä kuin salkkarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:30

tottakai seuraan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 22:48

Aion katsoa, onhan tuota jo pienestä asti tullut seurattua. :) Heti ensimmäisistä jaksoista alkaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:51

Uskonpa näkeväni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:15

No vie voe, vaikken enää salkkareita tuijottelekkaan niin köyhää tappaa monia samaan aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 06:31

Ei riitä ymmärrys tuollaiselle - surkeita amatöörinäyttelijöitä koko porukka.