Oliko liian monta ohjelmaa auki ehkä,kun en saanut tietsikaa illalla suljettua säälllisesti?Aamulla sain sen vihdoin suljettua,

mutta kovin hitaasti teki sen ja toimas.Nyt ok,mutta hetken säikähdin todella.

Lisätty: 12.08.2009 - 13:39

Ok,uskon OPOYn teoriaan,solmussa ainakin oli,uusi ja uusi,neljättä vuottaan vetelee...
Siinä se hyrisi nurkassa yön yli yksinään,polo.Tänään se sulkeutuu ajoissa,kun tää
lähtee Tam...eikus Turkuseen.Pitäkää lustia napsukaiset mun puolestani!

Avainsanat: monta ohjelma auki kerralla hidas sulkeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 13:31

Siellä voi olla myös päivityksiä menossa, jotka tulevat netin kautta ja käyttöjärjestelmä ei anna sulkea tietsikkaasi ennen kuin ne ovat valmiina. Sinun etuasi ajattelee koneesi vaan ei hylkää.

Kysyjän kommentti

Kiitos lohduttavista sanoistasi OPOY,näin on asia nähtävä.Minen vaan halua uskoa,että 4+ vanha pöytätietsika olisis vanha,jo.Mun poika kyllä sanoi samaa siis että kohta vetelee,että katselisin MiniMacia,jos itsepintaisesti haluan pöytämallia,nyt en ole asiaan keskittynyt.Päivitykset olivat menossa,kyllähän mä sen tiedän,että ohjelmat yksitellen suljetaan ym.perusjuttua tai ilm. Windows8 kysy-haluatko sulkea kaikki ohjelmat/viimeisimmän käytössä olleen tai jtkin sinne päin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 13:10

Muisti alkaa pätkimään.
Näennäismuistia lisäämällä se luultavasti vauhdittuisi.
Ei taida olla aivan tuoreinta mallia sinun koneesi?

Lisätty: 13.08.2009 - 02:13

Neljättä vuotta vanhan koneen muistin luulisi vielä riittävän.
Päivitykset yleensä ilmoittavat tekemisistään. Jokin ajoitettu tehtäväkin saattaisi vaikuttaa noin. F-Securen järjestelmän tarkistus kestää ja kestää. Ei noista kannata liiemmälti huolestua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:29

Sulje tänä iltana ohjelmat yksi kerrallaan niin sitten saat koko masiinankin varmasti suljettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 14:06

noiden päivitysten kanssa minäkin olen joskus hämmästellyt, eipä kannata hötkyillä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:40

Vanha konenni enne repeämistään teki ihan samaa. Ai ai kun tällä uudella koneella kaikki sujuu niin sukkelaan. Mutta kalliiksihan tällainen koneiden vaihto käy. 400 € ei ole pieni raha muutaman vuoden käytössä olleesta laitteesta. Nyt en ole aikonut vähään aikaan ostaa uutta omaa konetta, kun OPOYkin sanoi, että koneiden käyttöjärjestelmä vai mikäseoli tulee vaihtumaan vuoden sisällä aivan toiseksi ja tämä WindowsVista jää historiaan. Maltan siis odottaa vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 16:59

Sulkemisongelmia on minullakin joskus. Ei vaan sulkeudu, vaikka kuinka kauan odottelee. Sitten vaan räppään sen kiinni ja sillä selvä. Ei tuo ole siitä ollut moksiskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:15

Voihan tuo olla ja voihan tuo olla olematta.
No juu itsellä joskus vanha koneessa oli liikaa ohjelmia ja jumiutui hyvin pahasti, piti sitten napista sulkea.