Ketä nyt kiinnostaisi toisten valokuvat ?

www.kuvaboxi.fi/julkinen/27y...ml?lang=en

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 12:54

Mikään ei ole enää salaista. Oletko harkinnut oman elämänkertakirjan kirjoittamista? Netistä löytyy siihen hyvä paikka ja sponsorit myös. Kirjallesi määritellään samalla kertaa hinta ja sitä aletaan mainostamaan. Kiinnostaako?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2009 - 12:58

Kirjoita kirja tai ala pitää blogia,olet sinä avannut elämäsi julkiseksi,elämänkaaresihan siinä oli,katsoin niin pikaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:06

Näkyy kiinnostavan, kun katselukertoja on satoja per kuva.
Blogi ei tosiaankaan olisi hassumpi ajatus. Sinulla on varmasti rahkeita siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:09

Eipä kyllä kiinnosta toisten valokuvat ainakaan minua. jos joitain kiinostaa niin kiinostakoon vaan,ei haittaa yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:11

Täytyyhän niitä katsella, kun esillä ovat kaikille !!! :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:24

mietin vain , et olekkos kysynyt lupaa kuvien julkistamiseen, siis noilta muilta , jotka kuvissa ovat, sillä vain , kun olen kieltänyt omia kuvia tai missä nyt olenkin kuvissa niin jyrkästi niitä esittämästä missääm julkisessa, tai muussakaan yhteydessä...siskoni poisti kuvani välittömästi kyseisiltä sivuilta ....eikä hän ole julkaissut muitakaan kuvia esim. naamakirjassa , kun sen kielsin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 13:30

Minua ei kiinnosta edes tuttavien loma- yms. kuvat, joita on vähän niinkuin kohteliaisuussyistä toisinaan katsottava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 15:49

joitakin matka- tai maisemakuvia voi katsella, mutta eipä juuri yksityisiä perhekuvia, ainakaan vieraiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.08.2009 - 16:51

Minä katselen vaikka mitä kuvia. Kaikki kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:55

Katselin kaikki kuvasi. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta paljon jäi vielä epäselväksi. Jonkunlaisen tarinanhan noistakin kuvista voisi aivan ventovieraskin keksiä, mutta paljon pitäisi pistää väliin satuja, jotta saisi valmiin kertomuksen.
Huomioni kiinnittyi järjestykseen työkaluvajassa vai autotalliko se oli. Se kertoo käyttäjästään paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 16:55

Voihan sitä katsella vaikka sinun albumiasi, kun olet sen julkiseksi laittanut. Periaatteessa ihmisten yksityiskuvat eivät hirveästi kiinnosta, matkakuvat kylläkin sitäkin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2009 - 19:32

ihan ketä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2009 - 20:41

No en minä ainakaan laittaisi ihan perhekuvia kaikkien pällisteltäväksi. Mielelläni minä kyllä katselen tuttavien kuvia, jos he minulle kuvia näytttävät kansiosta tai koneelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 00:52

Ketäpä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 02:17

Kyllähän kuvia on melkein aina kiva kattella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 06:37

Onneksi omia kuvia on ihan tarpeeksi joten ei tarvitse olla kenellekään kateellinen.